מבחן דרך: מזראטי גיבלי
זה קרה, היד הארוכה של רגולציית זיהום האוויר הגיעה עד לקודש הקודשים, אל מתחת למכסה המנוע של מזראטי גיבלי. מה נשאר מהקסם האיטלקי שלה עכשיו כאשר היא החליפה V6 ב-48V
זה קרה, היד הארוכה של רגולציית זיהום האוויר הגיעה עד לקודש הקודשים, אל מתחת למכסה המנוע של מזראטי גיבלי. מה נשאר מהקסם האיטלקי שלה עכשיו כאשר היא החליפה V6 ב-48V
טוב, נגיד את זה מעכשיו - הגיבלי הזו לא בדיוק היברידית, אבל היא שמזראטי צריכה ויש לה סוללת 48V ומנוע חשמלי קטן למגדש הטורבו. מה כן? 330 כ"ס ותאוצה של 5.7 שניות למאה
מזראטי הציגה גרסה היברידית למכונית הסאלון הספורטיבית שלה הגיבלי. אלא קריאה שנייה ושלישית של מה בעצם יש שם כבר די מוציאה את הרוח מהמפרשים. אצלנו לקראת סוף השנה
קחו אחד נהג אנלוגי, ערבבו במותג מיתולוגי, תבלו בעידן טכנולוגי ושימו הכל בהקפאה עמוקה בכבישים מוכי השלג והקרח של צפון איטליה. מה קיבלתם? סערת חושים של חווית נהיגה, אולי האחרונה מסוגה. און יעקבסון נהג בבציר האחרון והמשובח של מכוניות מזראטי וחזר מהכפור
כאשר זה מגיע למעמד, למכוניות מזראטי קטע מוזר, אף אחד לא יטעה לחשוב שאינן יוקרתיות, אבל הן גם לא מייצרות את תחושת הניכור שמביאות בריות מוטוריות מצפון ל-600 אלף שקלים. יצאנו ליום נהיגה בשלושה מתוך ארבעת דגמי המותג
מכונית הסאלון הספורטיבית של מזראטי עברה ריענון קל ובכללו תוספת סוסים ועדכון לתא הנוסעים. לקחנו את גרסת הגראנספורט לדייט מהיר