אמ.וי אגוסטה ברוטאלה 800: מבחן דרך
האמ.וי ברוטאלה החדש יפה כל כך שבא לך להעמיד אותו בסלון הבית, אך כיאה לאופנועי אמ.וי מדובר במכונת ריגושים שמיועדת לייצר אדרנלין ודפיקות לב מואצות, גם אם במחיר נוחות ומחיר לא נמוך באופן כללי
האמ.וי ברוטאלה החדש יפה כל כך שבא לך להעמיד אותו בסלון הבית, אך כיאה לאופנועי אמ.וי מדובר במכונת ריגושים שמיועדת לייצר אדרנלין ודפיקות לב מואצות, גם אם במחיר נוחות ומחיר לא נמוך באופן כללי
האם כך יראה האופנוע היפה בעולם הבא? MV אגוסטה חושפת תמונה ראשונה של ה-F4Z שעוצב בשיתוף עם סדנת העיצוב זגאטו. החשיפה הרשמית, ב-4 בספטמבר
אחד מאופנועי הנייקד המהנים בעולם התחדש ונחת בישראל. הברוטלה 800 החדש מציע 116 כ"ס, מרווח טיפולים שיותר מהוכפל והוא מגובה בשלל מבצעים מפתים
דיווחים בעיתונאות הדו-גלגלית מסביב לעולם מספרים כי יצרנית האופנועים האיקזוטית מאיטליה, MV אגוסטה נקלעה שוב לקשיים כלכליים והגישה בקשה לפשיטת רגל. מרצדס, הבעלים של רבע מהחברה, טרם הגיבו לפרסום
מספר מכירות הדו-גלגלי רושמים עליה קלה מאוד, אבל ניתוח המכירות משקף שינוי מגמה עקבי בישראל - קונים יותר אופנועים עם נפחי מנועים גדולים ופחות קטנועים קטנים וזולים
קוואסאקי מוגדש, דוקאטי פניגאלה, אפריליה RSV ועוד, כולם עברו את ה-200 כ"ס. הב.מ.וו S1000RR החדש מסתפק רק ב-199. למקומות, היכון, שיגור
במסגרת העסקה תוכל דיימלר לקבל גישה למנועי 3 צילינדרים מתקדמים. ב-MV אגוסטה יקבלו תמיכה כלכלית שתסייע להתרחבות המותג בעולם
כשהאחיזה אבסולוטית, אפשר להתמקד בדברים החשובים באמת - חדות, עקביות והנאה. פתחנו מצערת על שלושה אופנועי MV אוגוסטה
אחרי שדוקאטי חמקה מידיה ב-2012, מרצדס לוטשת עיניה לכוון MV אגוסטה האיטלקית. תנוהל תחת חטיבת AMG?
החל שיווקם הרשמי של אופנועי MV אוגוסטה בישראל. בהיצע, הריבאלה החדש, ברוטאלה וגם ה-F3 וה-F4 הקיצוניים במגוון גרסאות
יצרנית האקזוטיקה הדו גלגלית מאיטליה חושפת את הדור הבא לאופנוע הספורט שלה, ה-F4RR מצוייד ב-201 כ"ס