קבוצת HOT מצטרפת למועדון הלקוחות של משרד הפרסום גיתם BBDO
קבוצת HOT, המנוהלת על ידי טל גרנות-גולדשטיין, בחרה בקבוצת הפרסום גיתם BBDO, המנוהלת על ידי עדו הר טוב, כמשרד הפרסום שינהל את התקציב של החברה.
קבוצת HOT, המנוהלת על ידי טל גרנות-גולדשטיין, בחרה בקבוצת הפרסום גיתם BBDO, המנוהלת על ידי עדו הר טוב, כמשרד הפרסום שינהל את התקציב של החברה.
משרדי הממשלה הם המפרסם השלישי במשק, עם גידול של 12% בהוצאות לפרסום - לסכום של 175 מ' ש'. המפרסם המוביל: משרד התחבורה. במקום החמישי: על רקע מהפכת הטלוויזיה בסלולר ופיצול ערוץ 2 - גידול של 39% לפרסום בענף, כאשר רשת הוציאה יותר מקשת
תקציב הפרסום של הקופה ל-2009 יהיה 15 מיליון שקל - מעט גבוה יותר מתקציב 2008. תקופת ההתקשרות של המכרז תהיה לשנה
בית המשפט קבע כי אין מקום להתערבותו בהחלטה של חברת החשמל לצאת למכרז חדש. תקע ושקע דוהרים קדימה