יותר ממיליון הודעות לפריטי יד שנייה ב-2024: מה הכי רצינו לקנות?
המהפכה הסביבתית והקושי הכלכלי: מהביקוש הגבוה למתפרות ועד להסתערות על רהיטים - איך השפיעו המלחמה והמצב הכלכלי על הצריכה בישראל? אלה הטרנדים והמוצרים המבוקשים ביותר בשוק יד השנייה ב-2024
המהפכה הסביבתית והקושי הכלכלי: מהביקוש הגבוה למתפרות ועד להסתערות על רהיטים - איך השפיעו המלחמה והמצב הכלכלי על הצריכה בישראל? אלה הטרנדים והמוצרים המבוקשים ביותר בשוק יד השנייה ב-2024
ההתאוששות במשק מתבססת על צריכה פרטית ולא על מחוללי צמיחה ארוכי טווח כמו יצוא וייצור, וניכר שינוי משמעותי ביחס ליציאה ממשברי עבר. הדרישה לעובדים זינקה אך מתמקדת בחסרי השכלה: "הביקוש לאקדמאים כמעט לא התאושש מהשפל אליו הגיע בתחילת המלחמה"
לראשונה מאז קום המדינה יתאפשר לכל תושבי ישראל, "להתנתק" מחברת החשמל שנחשבה למונופול, ולהתחבר לספק פרטי שיציע חבילת צריכה משתלמת יותר. איך עושים את זה, מי הספקים החדשים ומה הם מציעים?
ההתייקרויות הבלתי פוסקות בשנה האחרונה הן צונאמי שמאיים ועתיד להשפיע על חברות רבות במשק. עם זאת, מדובר בהזדמנות עבור חברות להתייעל ולמצוא אפיקי צמיחה חדשים. אז מאיפה מתחילים ולמה פרסום מאסיבי הוא לא בהכרח הפתרון?
חברת החשמל משיקה מחשבון חדש, באמצעותו נוכל לחשב את עלויות השימוש בכל מכשיר חשמלי שקיים אצלנו בבית או מכשיר חדש שנרצה לרכוש. מעתה תוכלו לחשב בעצמכם ולדעת מראש כמה תיאלצו לשלם עבור הצריכה הביתית
העולם המודרני מוביל לחיי שפע, לצריכה מוגברת ולבזבוז בלתי פוסק, מה שמוביל רבים, בעיקר בימים של אי וודאות כלכלית, לאמץ אורח חיים מינימליסטי. מה זה מינימליזם ואיך הוא בא לידי ביטוי? איך האג'נדה מתחברת לקפיטליזם ומדוע הקורונה הביאה רבים מאתנו לחשיבה מחודשת?
יוקר המחייה הפך לחלק מרכזי מסדר היום הציבורי והפרטי כאחד, כאשר בכל יום, שומעים על מותג נוסף שמעלה מחירים. סקל של מועדון הצרכנות הוט בחן את התנהגות הצרכנים בישראל במגוון קטגוריות - הממצאים המפתיעים לפניכם
זאפ, קבוצת אתרי הצרכנות, מציגה את דו"ח הצרכנות לשנת 2021, בו מוצג הפרופיל של הצרכן הישראלי לשנה שזה עתה נפרדנו ממנה. הדו"ח מציג ניתוח שימושים של הצרכן הישראלי: החיפושים, המגמות הצרכנות והשפעת מגפת הקורונה על הרגלי הצריכה
פסח אמור לסמל יציאה מעבדות לחירות, אך בשנים האחרונות נדמה שהוא מייצג בעיקר יציאה מפרופורציות. כל הניקיונות, הרכישות והבישולים מכבידים לא רק על חשבון הבנק ועל הבריאות שלנו, אלא גם על הסביבה. אז איך עוברים את החג בשלום? בעיקר עושים פחות
קוקה קולה העולמית נפרדת מהמותג "קולה זירו" לא בשמחה, אבל בשוק המשקאות הקלים מעריכים שזו רק ההתחלה. האיום המרחף מעל תעשיית הענק של המשקאות המוגזים, שמתורגם לשחיקה איטית במכירות, הגיע גם לחברות הטבק והמזון המהיר. פרשנות
אנחנו יודעים להתמקח טוב על מחירים, לרכוש בגדים במבצעי סוף עונה ולחסוך בחשמל, אבל עדיין קונים יותר מדי מזון אשר מוצא את דרכו לפח. הנתונים משנת 2016 מלמדים על בזבוז עצום, אז קבלו שישה טיפים שימנעו מכם לזרוק מזון ויחסכו לכם כסף
מחקר מגלה כי השכר הממוצע לא מדביק את התייקרות המוצרים: הפער בין מחירי המזון לשכר הממוצע בעשור הגיע ל-40%, ההוצאות על דיור זינקו ב-23%, וההוצאות על בריאות עלו ב-17%
לפי נתוני הלמ"ס, הצריכה הפרטית ממשיכה לצמוח. מדצמבר 2010 ועד לפברואר השנה נרשם גידול ברכישות הצרכנים הפרטיים בכרטיסי אשראי - בהמשך לגידול של 5.6% בשלושת החודשים הקודמים
יום שישי שחור-ורוד: קל להשמיץ את הקפיטליזם ואת תרבות הצריכה? אורנה לביא שטיינר מסבירה למה דווקא זכותו הבסיסית של הצרכן לקנות - והרבה - היא זו שיכולה להציל את הכלכלה העולמית
ב-2008 הוציא משק בית בישראל על מצרכים ושירותים שרכש 12,342 שקל בממוצע לחודש - עלייה ריאלית של 1.9% בהשוואה ל-2007
"התוצר לנפש יסתכם השנה ב-103.2 אלף שקלים", כך עולה מאומדן ראשון של הלשכה. בנוסף, התוצר המקומי הגולמי בשנת 2009 יישאר ללא שינוי
בחודש ספטמבר ירדה הצריכה הפרטית ב-0.3% - הנפילה החדה ביותר זה ארבע שנים. במקביל, נרשמה התמתנות של האינפלציה
בכל העולם חשים את המיתון, אבל בכל מקום הצרכנים מתנהגים אחרת: האירופאים הפסיקו לבלות, האמריקאים לא מוכנים לוותר על הקולנוע
גובה קניה ממוצע בכרטיס אשראי ביולי 2008 - 590 שקל - היה נמוך ב-10% לעומת החודש המקביל אשתקד. כך עולה מנתוני חברת גמא
נפילה של 3.9% נרשמה ביוני במכירות הקמעוניות - החדה ביותר זה 22 שנה. הצפי לעתיד: ירידה נוספת בצריכה ובמחירי הבתים ועלייה באינפלציה
אמריקן אקספרס לא לבד: תאגידי הענק האמריקאיים חשים את התרחבות המשבר לשכבות המבוססות, ומזהירים לגבי תוצאותיהם
ההכנסות ממכירות מוצרי ההלבשה וההנעלה בארה"ב ירדו ב-1.1% במאי. ההכנסות ממכירות מוצרי ההלבשה לנשים ירדו ב-5.4%
באפריל נרכשו יותר מ-17 אלף כלי רכב פרטיים. בשליש הראשון של השנה יובאו לארץ כ-85 אלף מקררים, כ-208 טלוויזיות וכ-101 אלף מכונות כביסה