מותגים מנצלים את הסנטימנט המלחמתי לצרכי פרסום - וזה נראה רע
מאז המלחמה, השימוש בדגל ישראל ובסיסמאות פטריוטיות בסגנון "יחד ננצח" בפרסומות מסחריות הפך נפוץ עד כדי סלידה. מדוע זה כל כך מרתיע גם את הלאומנים שבנינו ומה מותגים יכולים לעשות אחרת?
מאז המלחמה, השימוש בדגל ישראל ובסיסמאות פטריוטיות בסגנון "יחד ננצח" בפרסומות מסחריות הפך נפוץ עד כדי סלידה. מדוע זה כל כך מרתיע גם את הלאומנים שבנינו ומה מותגים יכולים לעשות אחרת?
אובמה מעלה הילוך: בנאום שנשא במדינת מיזורי, השיב המועמד לנשיאות לטענות כי הוא אינו פטריוטי. "לא אעמוד בצד כשמטילים בי ספק"