מותגים מנצלים את הסנטימנט המלחמתי לצרכי פרסום - וזה נראה רע
מאז המלחמה, השימוש בדגל ישראל ובסיסמאות פטריוטיות בסגנון "יחד ננצח" בפרסומות מסחריות הפך נפוץ עד כדי סלידה. מדוע זה כל כך מרתיע גם את הלאומנים שבנינו ומה מותגים יכולים לעשות אחרת?
מאז המלחמה, השימוש בדגל ישראל ובסיסמאות פטריוטיות בסגנון "יחד ננצח" בפרסומות מסחריות הפך נפוץ עד כדי סלידה. מדוע זה כל כך מרתיע גם את הלאומנים שבנינו ומה מותגים יכולים לעשות אחרת?
אלפי בני אדם הפגינו במוסקבה נגד גל שנאת הזרים שהורגש במדינה לאחרונה. המפגינים קראו בזכות הסובלנות ונגד הגזענות והפאשיזם: "אם הלאומנות תרים ראשה - רוסיה תגיע לקיצה"
כתב ה-BBC התלווה לאוהדי בית"ר ירושלים במשחק מול אחי נצרת ובימים שלאחר מכן ותיעד את התנהגותם הגזענית והלאומנית