תשכחו מ-UGC: כך תהפכו את העובדים למנוע צמיחה ברשתות החברתיות
ממסעות פרסום לשיחות אמיתיות: למה עובדים הם הנכס השיווקי הגדול ביותר של מותגים, ואיך ניתן למנף אותו כדי להגדיל את התפוצה האורגנית של הארגון
ממסעות פרסום לשיחות אמיתיות: למה עובדים הם הנכס השיווקי הגדול ביותר של מותגים, ואיך ניתן למנף אותו כדי להגדיל את התפוצה האורגנית של הארגון
השבועות האחרונים מלמדים ש"חוסן ארגוני" הוא הרבה יותר מבאזז וורד. אז איך נערכות חברות הטכנולוגיה בישראל לשגרת החירום? שוחחנו עם מנהלות משאבי האנוש בחברות ההייטק כדי לשמוע על האתגרים המורכבים של ניהול ארגונים גדולים בשעה זו
סקר בינלאומי של מכון המחקר אדלמן מצא כי אזרחים רוכשים אמון רב יותר למותגים ותאגידים מאשר למנהיגים וממשלות. מדוע זה קורה ומה יכולים מותגים לעשות כדי להצליח איפה שהמדינה נכשלה - דווקא עכשיו
אוגוסט מסתיים עוד רגע ותוך כדי קניות של תיק חדש ומחברות צבעוניות כדאי לעצור ולבדוק האם דאגתם לדבר הכי חשוב לילדכם בשנת הלימודים: הכישורים החברתיים שלו. איך אפשר להגדיל את ביטחונו העצמי וללמד אותו לרכוש חברים חדשים? זה קל יותר משחשבתם
מחקר שבדק את הליקויים בתוכנית הנדרשת לשם קבלת תעודת בגרות מצביע על חוסר מימוש של התכנים המועברים - ומפנה את האצבע המאשימה למורים, שלא מתוגמלים עליה ולא מפגינים מוטיבציה ליישם אותה בשטח. "המורים הם עקב אכילס, לא מוכנים להתנדב"
, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
קבוצת המנהיגות של רשת החינוך עמל רתמה מאות תלמידים מכל הארץ שברצונם להעביר מסר לתושבי ישראל כולה: נמאס מהגזענות והאלימות - בני הנוער לא לוקחים חלק בשנאת החינם