מרצ'לו גנדיני האיש שעיצב חלומות הלך לעולמו
הוא היה מאחרוני הנפילים בתור הזהב של עיצוב הרכב באיטליה ובעולם כולו. האיש שעיצב את למבורגיני מיורה, קונטאש, לנצ'יה סטראטוס, סיטרואן BX ורבות אחרות
הוא היה מאחרוני הנפילים בתור הזהב של עיצוב הרכב באיטליה ובעולם כולו. האיש שעיצב את למבורגיני מיורה, קונטאש, לנצ'יה סטראטוס, סיטרואן BX ורבות אחרות
מכונית הקאמבק של יצרן היוקרה האיטלקי מבוססת על פיג'ו 208 אך תימכר כרגע כמעט במחיר של טסלה מודל 3. מה היא מציעה בתמורה והאם נראה אותה בישראל
בעוד חודשיים תחשוף לנצ'יה אפסילון חדשה, דגם קריטי להישרדות מותג הפאר האיטלקי, ולכן נשמרה עד כה תחת מעטה חשאיות. עכשיו אנחנו יודעים עליה הרבה יותר
חשפה קונספט לחשמלית קופה שאמורה לרמוז על עיצוב הדגמים החדשים שתשיק החל מ-2024, אחרי שנים של קיפאון
יצרנית הפאר האיטלקית שכמעט נמוגה מהשוק תחשוף באפריל קונספט ראשון מזה שנים לקראת שלוש השקות דרמטיות בשנים הבאות, ויש לנו את התוכניות ולוח הזמנים המלא
לאיש הזה יש אוסף מכוניות שאנחנו בני התמותה נראה אולי במשחקי מחשב. והקטע המטורף? הוא מוכר אותו. תכינו 160 מיליון שקלים
משבר הדלק של 1973, היה המפץ, אבל התהליך הכללי ששינה את תעשיית הרכב לתמיד היה סיפור גדול הרבה יותר. פרק 6 הוא מסע בין היגיון ושיגעון על גלגלים
בעולם שרובו עדיין התנהל על גבי סוסים ועגלות ועד מלחמת העולם השנייה, אלו המכוניות ששינו לגמרי את העולם על גלגלים
לרגל צום תשעה באב, כותבי "וואלה!רכב" חוזרים למותגים שנחרבו ולא ישובו עוד. רמי גלבוע על הדיפנדר הקשוח, ראובן סביו מלברדה החדשנית, יואל שוורץ מלנצ'יה המפוארת וקינן כהן מסאאב הייחודית
פיאט תצמצם פעילות לנצ'יה עד להגבלתה לגבולות איטליה בשנים הקרובות. תשקיע את רוב משאביה במותגי הליבה, בהם אלפא רומיאו
הדלתא הקומפקטית מבית לנצ'יה מקבלת שורה של עדכונים מבחוץ ומבפנים כדי לשמור על צעירותה. בכורה בתערוכת דטרויט
חטיבת לנצ'יה רוצה להשיק הוט האץ' חמה בדמותה של האפסילון HF בשנה הבאה. האם משהו מהמסורת המפוארת יתחבר למכונית מהנה?
המעצב תומאס גילברט מאמין שלנצ'יה חייבת לחזור לשורשים ולהיפרד ממותגים אמריקניים. התכנון שלו למכונית רודסטר קלה ויפה, ממחיש עד כמה זה חשוב
מועדוני צרכנות ממשיכים לקבל מחירים מוזלים. סמל"ת תוזיל עבור קבוצת "הייטק-זון" את מכוניות אלפא רומיאו ולנצ'יה באלפי שקלים
צמצום דגמי אלפא רומיאו, מחסור במכוניות בטעם המקומי לפיאט והתכווצות השוק הכללי החזויה לשנת 2012, אלה חלק מהאתגרים שעומדים בפני סמל"ת
הסקר השני במשאל מכונית השנה של גולשי וואלה! רכב ממשיך. מהי היא מכונית הסופרמיני הנבחרת שלכם לשנת 2011?
פורסמו 35 המועמדות לתואר מכונית השנה של אירופה. מי לדעתכם תחליף את זוכת השנה שעברה ניסאן ליף? וואלה! רכב מאפשרים לכם לקבוע
סמל"ת יבואנית לנצ'יה תחל לשווק בישראל בחודש ספטמבר את אפסילון החדשה. עיצוב אופנתי, אבזור עשיר ותג מחיר התחלתי של 100 אלף שקלים
לנצ'יה השיקה את הדור הרביעי של אפסילון הקטנה שתוביל את מתקפת הדגמים המתוכננת של היצרנית. מנוע מעוטר, עיצוב יוקרתי ומוניטין מוכח יעשו את עבודת השיווק באירופה לקלה. ובישראל?
קבוצת הרכב האיטלקית תציג מגוון דגמים חדשים בתערוכת ז'נבה רובם שיבוט של דגמי קרייזלר האמריקנים. עיקר השינויים בלנצ'יה
מכונית הסלון האמריקנית מעדנת את עיצובה לקראת השקת הדור החדש בתחילת 2011. עכשיו היא מיועדת לגנגסטרים לייט?
לרגל חזרתה של חברת לנצ'יה לישראל, נדדנו בהיסטוריה וקיבלנו תזכורת מצלצלת לדברים שהלכו ולא יחזרו. סיפורו של מותג
המותג האיטלקי שב לישראל בתום עשר שנות היעדרות ומשיק על כבישים מקומיים את הדלתא המודרנית. תעזו להיות שונים?
רפליקת הראלי מאיטליה של שנות ה-80 זכתה בתואר ההוט-האצ' של כל הזמנים מטעם מגזין 'אוטוקאר'. פיג'ו 205 GTi במקום השני
קונצרן פיאט יעביר קווי ייצור מאיטליה לצפון אמריקה. עשוי לייבא משם את המכוניות לשוק האירופי בשל עלויות ייצור נמוכות
פיאט טוענת שעד סוף שנת 2010 קרייזלר ולנצ'יה תהיינה כמותג מאוגד תחת קורת-גג משותפת. מנכ"ל פיאט: "האחת תשלים את השנייה"
ביום שבת ה-1 בנובמבר, ייערך במתחם מיני ישראל שבלטרון אירוע מוטורי שכולו ארומה איטלקית. בקנה - תחרויות יופי, אירועים מכל טוב ושלל הפעלות והפתעות מוטוריות
איגוד הבטיחות האירופי Euro NCAP מפרסם את תוצאות מבחני הריסוק האחרונים. ויש גם שינויים לעתיד לבוא
סגן נשיא פיאט בישראל: נשתף פעולה עם צ'רי הסינית כדי לספק דגמים המותאמים לצרכי הנהג הישראלי
אנדראה זגאטו מחזיר לחיים את הלנצ'יה אפריליה ספורט שעיצב הסבא אוגו ב-1938. אם אין עבר, אין עתיד
עם הדלתא החדשה מקווים בלנצ'יה לשחזר את המסורת המפוארת של השנים ההן. קבלו הצצה לטקס חשיפתה
לנצ'יה רוצה לצאת מהמשבר העמוק בו היא שרויה. האם החייאתה של הדלתא תצליח למחוק שנים של תסכול?
יצרנית המכוניות האיטלקית פיאט, הכפילה את רווחיה ברבעון השני: רשמה רווח נקי בסך 593 מיליון יורו