איך מתניעים מחדש מותג אייקוני שירד מגדולתו? סיפור המקרה של דיזל
שינוי החזון השיווקי של דיזל הציל למותג הג'ינס האייקוני את כבודו האבוד. מה ניתן ללמוד מזה על מיתוג מחדש כשקהל היעד שלנו מתבגר?
שינוי החזון השיווקי של דיזל הציל למותג הג'ינס האייקוני את כבודו האבוד. מה ניתן ללמוד מזה על מיתוג מחדש כשקהל היעד שלנו מתבגר?
המודעות הצרכנית בנושא הסביבתי עלתה מאוד בשנים האחרונות. תרבות השפע והיכולת לבחור בין מגוון גדול של מוצרים, מובילות לקוחות לחפש את הערך המוסף של מוצר. נראה שהלקוחות אינם מוכנים לרכוש מוצר מסוים רק בגלל מחיר זול או איכות המוצר, אלא מחפשים גם את האחריות
זכייתו של פרופ' ויליאם נורדהאוס בפרס נובל לכלכלה היא נקודת ציון חשובה מאוד לתחום כלכלת הסביבה, אבל הרווח האמיתי לעולם, וגם לישראל, יגיע כאשר הרעיונות שזיכו אותו בפרס יהפכו למציאות