בקשה לייצוגית נגד הודיס: פוגעת במחזיקי גיפטקארד וזיכויים
בבקשה נטען שהרשת לא מאפשרת ללקוחות האוחזים בגיפטקארד או זיכוי לממש אותו באתר הרשת הכולל הנחות בלעדיות, ומחילה עליו הגבלות לא חוקיות
בבקשה נטען שהרשת לא מאפשרת ללקוחות האוחזים בגיפטקארד או זיכוי לממש אותו באתר הרשת הכולל הנחות בלעדיות, ומחילה עליו הגבלות לא חוקיות
מתחם האאוטלט החדש Brands Outlet שנפתח במרכז Dcity במעלה אדומים, יתפרס על פני 2,000 מ"ר ויציע פריטים של מותגי אופנה בינלאומיים בהנחות ענק. ההשקעה בהקמת המתחם נאמדת בכ-25 מיליון שקל
מותג האופנה והבייסיק HOODIES יפתח השבוע סניף חדש במתחם הקניון בילו סנטר, מקבוצת קניוני עופר. הסניף החדש משתרע על פני שטח של 250 מ"ר ולרגל הפתיחה תוענק לרוכשים, הנחה בגובה 50% על הפריט השני
קרם הגנה קליל ונעים, בושם פרשי בול לקיץ, בגד גוף סקסי שיכול לשמש גם כטופ ושמלת וואן-שולדר מחמיאה בצבע לוטוס משגע - 7 פרטים שעשו לנו את השבוע
רשת אופנת הבייסיק HOODIES, משיקה קולקציית קפסולה בהשראת האמן קית' הרינג ומציגה את פריטים במהדורה מוגבלת בסגנון אומנות הרחוב בצבעוניות עזה שמאפיינת אותו. הפריטים בקולקציה מיועדים לגברים ולנשים ותכלול: חולצות, גרביים ותיקים
מותג אופנת בגדי הבייסיק HOODIES משיק סנונית ראשונה מקולקציית סתיו 2021 - קולקציית ה-Casual sets החדשה
רשת אופנה הבייסיק HOODIES מתרחבת ופותחת את הסניף ה-69 של הרשת בקריית שמונה בהשקעה כוללת של כ-2 מיליון שקל
קבוצת קסטרו-הודיס השיקה את החנות הראשונה לרשת כלי הבית והלייף סטייל CASTRO HOME בגן העיר תל אביב. במקביל נפתחו 15 חנויות לרשת, בפריסה ארצית ובהשקעה כוללת של כ-30 מיליון שקל
קבוצת קסטרו-הודיס מציגה תוצאות שיא ברבעון השני ובמחצית הראשונה לשנת 2021 עם שיפור בפרמטרים התפעוליים. החברה מציגה רווח נקי שמסתכם בכ-50 מיליון שקל. המנכ"ל רון רוטר: "הרווח המצטבר במחצית 2021, יותר מכל שנה שלמה אחרת בעברה של החברה"
רק לפני מספר ימים העלתה הדוגמנית ההורסת את הפרסומת החדשה שצילמה, בה היא לבושה בבורקה, ואתמול (ג') - היא החליטה להוריד את הסרטון, רוצים לדעת למה? כנסו. וואלה! סלבס גלביה
כוכבת הריאליטי האמריקאית תשמש בשנתיים הקרובות פרנזטורית של מותג משקפי השמש מקבוצת קסטרו-הודיס לצדה של הדוגמנית בר רפאלי, השותפה בקבוצה. קרדשיאן עצמה תחזיק ב-10% מהמותג. המהלך הוא חלק מהתרחבות המותג בארה"ב
כפי שפורסם לראשונה בוואלה! עסקים, קבוצת קסטרו-הודיס הודיעה לבורסה כי היא מנהלת מגעים לקידום מכירות המותג בארה"ב עם כוכבת הריאליטי האמריקאית. עם זאת בחברה מדגישים: "פרטי ההתקשרות בין הצדדים טרם סוכמו במלואם"
הקבוצה תשווק בתחילה את הכרטיס למגזר העסקי ויהיה ניתן לרכוש בו את כל מותגי הקבוצה - כולל כפל מבצעים. שווי הקבוצה עומד על 860 מיליון שקל
עסקת הענק שהובילה למיזוג של הודיס עם קסטרו, הפכה את האחרונה לחברת האופנה הגדולה ביותר בישראל. בדרך לשיפור הרווחיות על ידי דריסת רגל בחו"ל, היא תצטרך להתמודד מול ענקית אחרת - פוקס. וגם: הקשר לקים קרדשיאן והסוף של בר רפאלי?
החברה הודיעה לבורסה לניירות ערך כי היא מממשת את האופציה להגדלת אחזקותיה בקבוצת מותגי הודיס, שכוללים את קרולינה למקה, אורבניקה, טופ טן ואקססוריז. שווי העסקה כ-300 מיליון שקל. בר רפאלי תחזיק באחוז מהמניות
היא אמנם נשואה, אבל נראה שגם הטופמודל המפורסמת הייתה יוצאת בעבר לבליינד דייטים, וכן, גם לה קרתה פדיחה לא קטנה במהלך פגישה שכזו. וואלה! סלבס דייט בחשיכה
הספורטיבי, החצוף, האלגנטי, הסולידי, המוגזם, וזה שכולם חייבים. ליקטנו שלל אופציות של דגמים לחורף 2018, כך שכל גבר ימצא את המעיל האחד שלו
הקבוצה חתמה על הסכם הבנות לקבלת הזכות הבלעדית לזיכיון של מותג האיפור האיטלקי וכן של מותג הטיפוח האישי לגברים WOMO ושל רשת המסעדות האורגניות Soulgreen
הקבוצה דיווחה לבורסה לניירות ערך כי מתנהל מו"מ ראשוני להבאת מותג האיפור האיטלקי הפופולרי לארץ, בעקבות מכרז שבו לקחה חלק גם רשת סופר פארם. על פי התוכניות של הודיס שכבר נערכת לסגירת המכרז, חנות הדגל הראשונה תיפתח בסוף קיץ 2018
המילה מעיל לרוב מעלה תמונה לא נעימה של חתיכת בד עבה ומסורבל, בעיקר אצל הגברברים. אך עם השנים אופנת מעילי הגברים התפתחה, כך שתוכלו למצוא לא מעט דגמים שווים שיהפכו את החורף שלכם לחמים ונוטף סטייל
אחרי פרשת ההעתקות שהסעירה את הרשת, ואחרי סרטון הפרסומת שנפסל לשידור, הנה כמה פרטים חיוניים לגבי הקולקציה של הדוגמנית בשיתוף עם רשת בגדי הבייסיק המקומית. וגם בונוס לגולשים: הסרטון המלא והלא מצונזר
הדוגמנית המפורסמת העלתה לחשבון האינסטגרם שלה דגם מסדרת בגדי הים שעיצבה עבור חברת האופנה שהיא מייצגת וכתבה 'בעיצובי'. הבעיה: אותו דגם בדיוק נמכר בEBAY. הרשת גועשת. וואלה! סלבס טופלס
דווקא בתחום אופנת הבייסיק, שאלת הערך המוסף הופכת להיות רלוונטית יותר מאשר במותגי אופנה טרנדית, ונראה שהיד של מחלקת השיווק של הודיס אכן על הדופק. קולקציית הקיץ של הרשת מציעה פריטים בהשראת פסטיבל קואצ'לה, פריטי קרושה באווירה רומנטית ופריטי יוניסקס שימושיים
רשת הודיס משדרגת העונה את פריטי הבייסיק שלה עם קולקציית גלאם המספקת פתרונות ייצוגיים וזוהרים יותר למלתחה שלכן, כשלצדה מבחר פריטים מבדי ריב המתכתבים עם טרנד שנות השבעים
תוסס, צבעוני, מקושקש, הכל עם הכל. בקיץ הזה גם הגבר עם הטעם הסולידי ביקום ייאלץ כנראה להתפשר. הקץ לתירוצים: חמישה פריטים שישדרגו לכם את המלתחה
נשים כבובות מין, מתן לגיטימציה לאונס, עידוד אנורקסיה, הצגת נשים כנחותות לעומת גברים, כמדכאות גברים, כמספקות גברים. גם השנה החולפת הייתה רווייה בפרסומות סקסיסטיות. הנה חמש הגרועות במיוחד, ומה שהיה לנשות ויצו לומר עליהן