בקשה לייצוגית נגד הודיס: פוגעת במחזיקי גיפטקארד וזיכויים
בבקשה נטען שהרשת לא מאפשרת ללקוחות האוחזים בגיפטקארד או זיכוי לממש אותו באתר הרשת הכולל הנחות בלעדיות, ומחילה עליו הגבלות לא חוקיות
בבקשה נטען שהרשת לא מאפשרת ללקוחות האוחזים בגיפטקארד או זיכוי לממש אותו באתר הרשת הכולל הנחות בלעדיות, ומחילה עליו הגבלות לא חוקיות
לראשונה קבוצת קניוני עופר מציעה לצרכן הסופי שוברי גיפט קארד בהנחה של עד 30% משווים הכספי למגוון רשתות ומותגים מובילים
קבוצת קניוני עופר מציעה לרכוש באמצעות אפליקציית MY OFER שוברי" גיפט קארד" בהנחה של עד 30% משווים הכספי. בדקנו ומצאנו שברשימה נכללים רשתות ומתגים מובילים
אחרי הלידה יש ליולדת נטייה לזלזל במה שהיא אוכלת, אבל דווקא אחרי הטראומה שהגוף עובר זה הזמן הכי חשוב לאוכל בריא ומזין. אבל למי יש זמן לבשל ב"חופשת" הלידה? יאמי, אתר הבשלנים הגדול בארץ, מציע פתרון - וגם גיפט קארד שיפנק את היולדת
אחרי הלידה יש ליולדת נטייה לזלזל במה שהיא אוכלת, אבל דווקא אחרי הטראומה שהגוף עובר זה הזמן הכי חשוב לאוכל בריא ומזין. אבל למי יש זמן לבשל ב"חופשת" הלידה? יאמי, אתר הבשלנים הגדול בארץ, מציע פתרון - וגם גיפט קארד שיפנק את היולדת
בפסח הזה מציעה חברת MAX למעסיקים את הדור הבא של מתנות החג: גיפט קארד MAX הדיגיטלי. מקבלי הכרטיס יכולים לקנות איתו ביותר מ-100 מותגים מוכרים ואהובים
כ-3 מיליון עובדים שכירים (כ-75% מהשכירים במשק), מקבלים בימים אלו מתנה לחג ממקום העבודה, ובמרבית המקרים, הם יעדיפו לקבל כסף (גם בדמות גיפטקארד) מאשר מתנה. אבל מה? למועצה לצרכנות מגיעות עשרות תלונות בשנה, מצרכנים שביקשו לממש את המתנה - אך נתקלו בקשיים
מקדונלד'ס, רשת המסעדות הגדולה בישראל, משיקה לראשונה אתר מיוחד להזמנת שוברי מתנה דיגיטליים מעוצבים (גיפטקארד) למימוש ברשת. מדובר באתר ראשון מסוגו בישראל המציע הזמנה של שוברי מתנה ישירות מרשת המסעדות ולא באמצעות פלטפורמת מתנות כמו ביי מי, גיפט צ'ויס וכו'
מחקר חדש של BUYME, בחן ומצא עלייה בסכומים שהשקיעו הישראלים במתנות לחג הפסח השנה, בהשוואה לשנים קודמות. הסכום הממוצע למתנת חג עמד השנה על 356 שקלים, וכן, נרשמה עליה של כ-24% בדרישה לגיפטקארד
המצב הכלכלי ניכר גם בשווי המתנות לחג, כשברוב הענפים חלה ירידה בשיעור של 20 אחוזים ומעלה. ומה קורה בהייטק? "בשל ביטול אירועי הקיץ, לעובדי הענף נותר תקציב פנוי"
קניון עזריאלי גבעתיים חבר לעמותת "אחת מתשע" ויזם את פעילות AZRIELI PINK CARD כדי להעלות את המודעות לסרטן השד. על כל כרטיס שיירכש יתרום הקניון 5 שקלים לעמותה
הקבוצה תשווק בתחילה את הכרטיס למגזר העסקי ויהיה ניתן לרכוש בו את כל מותגי הקבוצה - כולל כפל מבצעים. שווי הקבוצה עומד על 860 מיליון שקל