רשת Story משיקה חנות בגרנד קניון בבאר שבע
זהו הסניף ה-23 בישראל של רשת מותגי האופנה, אשר בנוסף גם מפעילה את אחד מאתרי הקומרס הפופולריים ביותר בישראל בתחום
זהו הסניף ה-23 בישראל של רשת מותגי האופנה, אשר בנוסף גם מפעילה את אחד מאתרי הקומרס הפופולריים ביותר בישראל בתחום
קבוצת קריסטלינו, המשווקת הרשמית של המותג Dreame בישראל, משיקה חנות קונספט חדשנית וראשונה מסוגה בישראל בהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל. ישראל היא המדינה הראשונה מחוץ לאסיה שתפעיל חנות בקונספט החדשני
מתחם האאוטלט החדש Brands Outlet שנפתח במרכז Dcity במעלה אדומים, יתפרס על פני 2,000 מ"ר ויציע פריטים של מותגי אופנה בינלאומיים בהנחות ענק. ההשקעה בהקמת המתחם נאמדת בכ-25 מיליון שקל
מותג האופנה והבייסיק HOODIES יפתח השבוע סניף חדש במתחם הקניון בילו סנטר, מקבוצת קניוני עופר. הסניף החדש משתרע על פני שטח של 250 מ"ר ולרגל הפתיחה תוענק לרוכשים, הנחה בגובה 50% על הפריט השני
כחלק מאסטרטגית התרחבות והפצה ארצית, רשת "נוי השדה" המציעה תוצרת חקלאית טרייה ואיכותית, ממיטב חקלאי ארצנו, השיקה השבוע סניף חדש, ה-15 במספר, בסביון. הסניף החדש נפתח במתחם G בעיר בשטח של 100 מטר בהשקעה של כמיליון שקלים
תיירים או מקומיים שיטפסו על הצוק ההררי בחונאן הסינית, יוכלו לקנות בזול בקבוקי שתייה בדרכם לפסגה - בחנות שממש תלויה על הצוק התלול, וו ממש לא האטרקציה היחידה באזור
לאחר 4 חודשי שיפוץ אינטנסיביים, תפתח מחדש חנות הדגל של ענקית הספורט adidas בקונספט חדשני שמציע חוויות קניה מתקדמות כמו בחנויות המובילות בבירות האופנה בעולם. מנכ"ל החברה בישראל מצהיר כי יש בכוונת המותג הבינלאומי, לחזק את הקשר עם העיר תל אביב
שני תושבי הצפון נעצרו ע"י המשטרה בחשד להצתת החנות בחצור הגלילית בחודש שעבר. מהחקירה עלה כי השניים הציגו מצג שווא שהם תקועים בכביש ללא דלק, וכך גרמו לחברם להביא להם מיכל בנזין - באמצעותו הציתו את בית העסק. היום תגיש נגדם הפרקליטות כתב אישום. תיעוד
לגו סטור ישראל מרחיבה את פעילותה עם פתיחת חנות פופ-אפ חדשה בקניון שער הצפון. בהקמת החנות הושקעו מאות אלפי שקלים והיא עוצבה בהתאם לקונספט הבינלאומי של המותג LEGO. החנות עתידה להיפתח לתקופה של כחצי שנה, במהלכה תבחן האפשרות להמשיך את הפעילות לטווח ארוך
קבוצת ח.י. משיקה את חנות הקונספט החדשה HY EXPERIENCE בסניף תל אביב, ובה ניתן למצוא את מוצרי החשמל לבית
רגע לפני החג שמסמל פריחה והתחדשות, מחדשות נשות העסקים נטע אלחמיסטר ונועה בני, מבעלות מותג בגדי הים BANANHOT, גם את קולקציית הקיץ והריזורט לשנת 2023, ובעיתוי ראוי בהחלט מציגות לראשונה את חנות הדגל של המותג שנפתחה בתל אביב בהשקעה של מאות אלפי שקלים
מותג האופנה ההולנדי SCOTCH & SODA מתרחב עם חנות שלישית בתל אביב שתהווה חנות הדגל של המותג בארץ. החנות שנפתחה בקניון TLV MALL, מתפרסת על שטח של כ-170 מ"ר, תמכור לראשונה בישראל, גם את קולקציית הילדים, לצד קולקציות הנשים והגברים
מותג הספורט השלישי בגודלו בעולם, שחזר לישראל ב-2021 תחת קבוצת אירני, מפעיל כיום 3 חנויות דגל ומציג שיתופי פעולה מרשימים עם אושיות ומשפיעים מתחומי הספורט והמוזיקה בישראל. הבוקר, השיק המותג חנות קונספט ראשונה מסוגה בקניון רמת אביב, בהשקעה של כמיליון דולר
אם יש לכם חנות אינטרנטית אתם בטח מודעים לכך ששיפור האופטימיזציה והפן הטכני של קידום האתר ימנעו זליגת משתמשים ויבטיחו לכם יותר לקוחות ויותר מכירות - אבל היכן נמצאת נקודת התורפה ואיך מממשים את הפוטנציאל האמיתי של החנות המקוונת?
ישראל עשויה להוות קרקע פורייה למיזם קמעונאי כמו זה שמציעה הרשת הבינלאומית 7eleven. במציאות של יוקר מחיה מתפתח, הצרכנים זקוקים לתחושה שחושבים עליהם ולפיכך השאלה היא האם האג'נדה של הרשת תעלה בקנה אחד עם שירות ומחירים סבירים
חברת SBN, המחזיקה ברשתות נאוטיקה, טימברלנד ואמפוריום, פותחת חנות חדשה לרשת מותגי הפרימיום EMPORIUM בהשקעה הנאמדת בכ-1 מיליון שקל. זוהי החנות ה-15 של רשת אמפוריום שנפתחה, הרביעית בשנה האחרונה
רשת התכשיטים ושעוני היוקרה PADANI, פותחת את חנות הדגל החדשה במלון היוקרתי דיויד קמפינסקי בתל-אביב, בהשקעה של למעלה מ- 5 מיליון דולר. חנות הדגל החדשה וה-9 של הרשת, מחליפה את מקומה האייקוני של חנות הדגל של פדני ברחוב הירקון שהוקמה לפני כ-60 שנה
עסקים רבים סגרו את החנות הפיזית שהחזיקו ועברו לפעילות אונליין בלבד, לאחר שהבינו את החוזקות של המכירה באינטרנט ואת היתרונות הרבים שהיא מציעה. לרגל המכירה השנתית שופינגIL של גוגל, דיברנו עם בעלי עסקים שעשו את המעבר על הציפיות, החששות וההשפעה על היקף המכירות
לקראת עונת המרתונים הקרובה, שצפויה להיפתח ממש בתחילת החודש, מותג הספורט saucony משיק לראשונה חנות פופ אפ חדשה בקניון עזריאלי תל אביב, אשר תציע את מיטב הקולקציות של המותג. בהקמת המיזם שיפעל בחודשים נובמבר - דצמבר, הושקעו כ-250,000 שקל
JD SPORTS רשת אופנת הספורט הבינלאומית ממשיכה להתרחב ופותחת חנות רביעית במספר, הפעם במתחם סטאר אשדוד בשווי השקעה מוערך של 2.3 מיליון שקל. החנות החדשה תשתרע על פני שטח של כ- 430 מ"ר. בכוונת הרשת, לפתוח 2 חנויות נוספות לצד אתר סחר, וזאת עד סוף שנת 2022
רשת האופנה הספרדית STRADIVARIUS (סטרדיווריוס) תפתח השבוע סניף דגל בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה, מקבוצת קניוני עופר. הסניף החדש, ה-13 במספר של הרשת בישראל, משתרע על שטח של כ-500 מ"ר וההשקעה בהקמתו נאמדת בכ-3 מיליון שקל
רגע לפני ראש השנה, משהו חדש קורה ל-ZER4U: מותג הפרחים והמתנות, משיק קונספט חדש של חנויות בעיצוב עדכני, אופנתי ו"פופ אפי" בהשקעה של מאות אלפי שקלים. זהו הסניף ה-26 של הרשת והוא נפתח בעיר מודיעין
החנות החדשה של פולו ראלף לורן, שנפתחה השבוע בקניון רמת אביב, עוצבה על ידי אדריכלי המותג בניו יורק, בסגנון האופייני למותג, בדומה לחנות האייקונית בניו יורק. בנוסף לפריטי האופנה, הלייף סטייל וקולקציית HOME, במהלך שנת 2023 ייפתח בקניון גם קפה ראלף לורן
חברת שסטוביץ משיקה את הפלטפורמה בתחום הביוטי, ONLYS, הכוללת סחר אלקטרוני, שיווק ממוקד לקוח ונאמנות מתוך ההבנה שחברות בסדר גודל כשלהן, צריכות להכיר את הצרכנים ולהציע להם הצעות ערך המבוססות על מגוון, נוחות וחווית קנייה מותאמת אישית
רשת הביוטי הוותיקה בישראל, APRIL, מתרחבת ומשיקה חנות דגל חדשה ויוקרתית, בקניון TLV בתל אביב. החנות משתרעת על שטח של 200 מ"ר בקומה הראשונה והמרכזית של הקניון, והיקף ההשקעה בה נאמד בכ-2.5 מיליון שקל
רשת האופנה H&M מודיעה על השקת חנות אונליין חדשה בישראל שתיפתח במהלך השבוע הבא. השקת הפלטפורמה המקוונת מסמלת את הצעד הבא של H&M: "חנות האונליין היא צעד משמעותי לחווית קנייה מתקדמת עבור לקוחותינו ומהווה צעד ראשון בתכנית אסטרטגית ארוכת טווח"
קבוצת אירני, הבעלים של רשת האופנה פקטורי 54, משיקה את "FIVE POINT FOUR", קונספט ריטייל חדשני לעולמות אופנת הסטריט. החנות הראשונה נפתחה בשרונה בתל אביב על שטח של כ-1000 מ"ר בהשקעה של כ-16 מיליון שקל. בשנת 2024 ייפתחו חנויות נוספות במיאמי ובניו יורק
מותג בגדי הילדים NUNUNU הוקם לפני 12 שנים על ידי צמד מעצבות צעירות שביקשו ליצור אופנת ילדים משוחררת מקלישאות, הנוגדת את צורת החשיבה והסטריאוטיפים המקובלים. היום, רגע לפני החזרה ללימודים, הן פותחת חנות פופ אפ שתמכור פריטים מעונות קודמות בהנחות של עד 80%
חודשיים אחרי שהשיקה את החנויות הכחולות בנווה צדק: Wolt פותחת הבוקר (א', 31.7) סניף נוסף של Wolt Market, הפעם בפ"ת. החנות תפעל מ- 8 בבוקר עד חצות ותציע מגוון של 3,000 מוצרים. המהלך מגיע כחלק מצמיחת קטגוריית הסופרים באפליקציית Wolt
בשורה לפאשניסטיות: שני מותגים נחשקים מתחום האופנה ROMISS ומתחום האקססוריז FANTAS JEWLERY, מתאחדים לחנות פופ אפ אחת בקניון עזריאלי בתל אביב, לשמונה ימים במהלכם תיהנו ממבצעים והטבות
לאחר חודשים של ציפייה מאז ההכרזה, נפתחה באופן רשמי חנות LEGO הראשונה בישראל יחד עם אתר האונליין. החנות שמצטרפת ל-678 חנויות בעולם, ממוקמת בדיזנגוף סנטר ומתפרסת על שטח של 240 מ"ר. בחנות ישווקו מאות מוצרים שניתן למצוא רק בחנויות הרשמיות של המותג
רשת חנויות האופנה 'עדיקה' משיקה הבוקר (ג) חנות נוספת, ה-12 במספר והראשונה בעיר הבירה ירושלים. החנות שממוקמת בקניון עזריאלי בעיר משתרעת על שטח כולל של 350 מ"ר ומציגה עיצוב חדשני, נראות עכשווית חווית קניה משודרגת ללקוחות
עם רשימת לקוחות כמו בר רפאלי וכריסי טיגן, מותג בגדי הים הנחשק של המעצבת הישראלית, שני שמר, משיק חנות דגל ראשונה ברחוב דיזינגוף בתל אביב, לצד השקת החנות, נחשפת גם קולקציית בגדי הים והריזורט חדשה לקיץ 2022
עמותת חום אשר מסייעת ליותר מחמשת אלפים ילדים שחיים מתחת לקו העוני על ידי חלוקת מזון, ביגוד, תרופות, שיעורי עזר ועוד, השיקה את חנות המותגים חום Brands של העמותה בקניון שרונים בהוד השרון. החנות הינה ללא מטרות רווח וכל הכנסותיה מוקדשות למען ילדים במצוקה
הפשניסטה, המשפענית וכוכבת הרשת שיר לוי אשר בבעלותה מותג האופנה REFUTER, המזוהה עם אג'נדה קיימות, פותחת לראשונה חנות פופ אפ והיא תוקם בקניון בעופר רמת אביב. עד כה מכרה לוי את הפריטים באתר האון ליין בלבד
בימים אלו קמה רשת אופנה חדשה בישראל - "WORD". ארבעה סניפים כבר פעילים בערים: אילת, כפר סבא, נתניה ובאקה אל גרביה ובקרוב ייפתח הסניף ה-5. סכום ההשקעה ההתחלתי בפתיחת הרשת עומד על כ-2.5 מיליון שקל
ענקית הטכנולוגיה הודיעה כי תפתח בחודש הבא חנות ראשונה בקליפורניה. "מקווים שאנשים ייכנסו וידעו יותר על איך המוצרים שלנו יעזרו להם להתחבר למטאוורס"
מיזם חנויות הפופ-אפ 'ספוטנגו', שהוקם לפני שנתיים וצמח מאז ב-500%, משנה את שמו, מתחדש במיתוג ווחונך 3 חללי פופ אפ חדשים בתל אביב בהשקעה של למעלה ממיליון שקל.
כפי שהוכרז בנובמבר 2021: חנות הדגל הראשונה של DKNY נפתחה בישראל. המותג האמריקאי שמשתייך לקטגוריית "מותגי יוקרה נגישים" ומשווק בכל בתי הכלבו היוקרתיים ברחבי העולם, נגיש מעתה גם לנשים הישראליות
חנות חדשנית מסוגה בארץ נפתחה למותג Asics בנמל תל אביב. החנות משלבת חווית קניה מתקדמת המאפשרת ללקוח למצוא את המוצר הנכון עבורו באמצעות כלים טכנולוגיים, כמו טאבלט לדיוק ההתאמה ואנלייזר ריצה. פרט לחנות זו, ישנן רק עוד 4 חנויות בקונספט זהה ברחבי העולם
רשת האיפור והטיפוח SACARA תהפוך את הסניף בקניון הזהב לסניף פופ אפ חווייתי לפורים. הסניף שיציע מגוון רחב של אביזרים ואיפורים לפורים, יעוצב ויקושט כולו בסגנון פורימי, זוהר, נוצץ וצבעוני, המדמה מקום מהאגדות, תחת המיתוג THE PURIM FANTASY - #לא מתחפשים_מתאפרים
בשנה האחרונה השיקה רשת APRIL, עיצוב חדש לסניפים שלה, כחלק ממהלך אסטרטגי שנועד לשדרג את חוויית הביקור בחנויות ולהקנות תחושה בינלאומית. מתחדשת ומעתיקה את הסניף שלה בדיזנגוף למיקום מחודש ברחבת החנויות החיצונית של דיזינגוף סנטר בתל-אביב
חנות "הצורפים" רמת אביב של מותג כלי הכסף והיודאיקה הבינלאומי, עברה שיפוץ משמעותי לאחרונה בהשקעה של 700 אלף שקלים. החנות הוותיקה הפועלת בקניון רמת אביב כבר למעלה מ-20 שנה, למעשה מראשית הקמתו, תוכננה בקו עיצובי נקי ומודרני ומשתרעת על גודל של 70 מ"ר
רשת האופנה הספרדית זארה, מציגה את הסניף המחודש בקניון עזריאלי במודיעין אשר נבנה בקונספט העיצובי העדכני של הרשת העולמית. הסניף משתרע על שטח של למעלה מ- 2500 מ"ר והינו הסניף השני בארץ בקונספט זה
קבוצת נלה דיגיטל קומרס, הנסחרת בבורסה בתל אביב ופועלת בעולמות המסחר הדיגיטלי, רוכשת את חברת RPG, סוכנות לרכישה וניהול של חנויות ומותגים באמזון. הקבוצה הרוכשת כבר פועלת בתחום דרך חברה בשליטתה ובכוונתה למזג בין השתיים
לילית קמעונאות יבואנית מותג האיפור NARS משיקה בימים אלה אתר סחר מקומי למותג שהושק בישראל בחודש יוני האחרון אז נפתחה חנות הדגל בקניון רמת אביב ולאחריה חנות נוספת בגרנד קניון בחיפה. מבעלי החברה וסמנכ"לית שיווק: "אתר הסחר הוא השלב השני להשקת המותג בישראל"
רשת טיב טעם משיקה את סניף סירקין המחודש בעיר גבעתיים שיפעל בקונספט DELI MARKET המשלב בין סניף דגל לסניף מקומי. הסניף החדש יצטרף ל- 8 סניפים הפועלים בקונספט זה והוא ישתרע על שטח של כ- 350 מ"ר. בסניף הושקעו כ-2.7 מיליון שקל והוא יהיה פתוח גם בשבתות ובחגים
מותג האאוטדור והמטיילים THE NORTH FACE מרחיב את גבולות החנות דרך הזירה הדיגיטלית. בשיתוף עם SEE2BUY, יצר המותג חוויה אינטראקטיבית לצרכנים באמצעות חלון ראווה חדשני הממוקם בדיזינגוף סנטר ומציע ללקוחות להזמין ישירות מהחלון ולקבל את ההזמנה עד הבית
מותג האופנה האמריקאי GUESS, פתח אתמול (ד) סניף דגל חדש בקניון עופר הקניון הגדול בפתח תקווה. הסניף משתרע על שטח של כ-115 מ"ר ובהקמתו הושקעו כ- 1.1 מיליון שקל
לראשונה בישראל, ואחרי שלא מעט חברות רכב אימצו זאת בעולם, מותג הרכב החשמלי Aiways פותח חנות פיזית בקניון TLV. מאז הקמתו של המותג ב-2017, נוכחותו הגלובלית באירופה הולכת וגוברת וכיום הוא מפעיל מרכזי מכירות ב-10 מדינות שונות