הביקיני צבע את הבריכה בכחול - ותגובת היצרנית תדהים אתכם
אחרי ששילמה על ביקיני מאתר אינטרנט 60 יורו, גילתה הקונה שהוא לא מיועד לכניסה למים אלא רק לפוזה מחוץ לבריכה. בחברה לא הכחישו והחזירו לה את הכסף, בזמן שברשת הפכו אותה למקור ללעג
אחרי ששילמה על ביקיני מאתר אינטרנט 60 יורו, גילתה הקונה שהוא לא מיועד לכניסה למים אלא רק לפוזה מחוץ לבריכה. בחברה לא הכחישו והחזירו לה את הכסף, בזמן שברשת הפכו אותה למקור ללעג
האישה בשלהי שנות ה-60 לחייה ביקשה לאסוף שי לחג שהגיע בדואר רשום על שם בעלה המנוח. בסניף סירבו לתת לה שירות, גם כאשר הגישה צו קיום צוואה שם כתוב במפורש שהיא היורשת היחידה. הדואר: "צר לנו על עוגמת הנפש, חידדנו נהלים"
במשך 3 שנים החברה חייבה בני זוג מהצפון, כאילו הם מחזיקים בשני מתקני מים. כשגילו את הטעות, ביקשו לקבל החזר - אולם בחברה סירבו בטענה ששלחו ציוד כפול בכל פעם. הסכום, בגובה מאות שקלים, הוחזר רק אחרי התערבות וואלה! עסקים. תמי 4: "מתנצלים"
האישה בשנות ה-70 לחייה ניגשה לסניף הרשת בשדרות הגעתון בנהריה, במטרה לממש את השובר, אבל נאלצה לשלם מחיר מלא על ארוחה זוגית. קפה קפה: "נבדוק את התלונה"
מנוי מי עדן מחולון קיבל משלוח כדים. כשהרכיב את כד המים על המתקן, גילה חתיכות חומות צפות בפנים. הוא פנה לשירות הלקוחות, שם ענו לו שמעולם לא נתקלו בזה אבל ההחלפה תתבצע רק בעוד שבועיים. מי עדן: "יטופל באופן מיידי, מתנצלים על עוגמת הנפש"