התאונה בצפון היא רק סימפטום: המערכת המקולקלת שהמדינה לא מתקנת
המשטרה עוד תצטרך להשלים את חקירת הגורמים שהובילו לטרגדיה בצפון. אלא שמלבדם קיימת שרשרת משתנים כמו היעדר פיקוח ותנאי שכר ירודים שמסתכמים במצב עגום בכל הקשור לכלי רכב כבדים. "אין הכרה בכך שהאיש שיושב מאחורי ההגה הוא בן אדם"
