החברה הישראלית שמצאה פתרון יעיל לקרינה המסוכנת ברכבים החשמליים
את זה לא טורחים לספר לכם כשאתם רוכשים רכב חשמלי. בדגמים מסוימים נפלטת קרינה מסוכנת אל חלל הרכב, שעלולה לפגוע בנוסעים. בהיעדר רגולציה או פיקוח - חברה ישראלית מצאה לנושא פתרון
את זה לא טורחים לספר לכם כשאתם רוכשים רכב חשמלי. בדגמים מסוימים נפלטת קרינה מסוכנת אל חלל הרכב, שעלולה לפגוע בנוסעים. בהיעדר רגולציה או פיקוח - חברה ישראלית מצאה לנושא פתרון
בשיתוף גטה ישראל, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
אנחנו מבלים שעות רבות ביום מול מסכי המחשב והטלפון. חשיפה ארוכה זו גורמת לנו להיחשף לקרינה אלקטרומגנטית רבה - שעלולה להזיק ולפגוע בשינה. מה עושים?
כמה פעמים שלחתם מבטי בוז לאנשים שדיברו בטלפון במעלית, או ניתקתם שיחה כי "אני בדיוק נכנס למעלית", מתוך מחשבה שזה מסרטן. ובכן - אתם יכולים להפסיק עם זה. צוות "מדע גדול בקטנה" מסביר למה
הממשלה אמנם הטילה עליהן את האחריות לטיפול בקרינה האלקטרומגנטית בבתי הספר, אך דוח חדש חושף כי רק חמש מ-257 הרשויות בדקו את רמת הקרינה במוסדות החינוך שבשטחן. "אין חוק ברור ואחיד שמחייב את בתי הספר בנושא"
מחקר שנערך בארצות הברית מעלה כי הקרינה הנפלטת מהטלפונים הניידים, מגבירה פעילות של חלקים במוח. המחקר נמנע מלקבוע האם מדובר בהשפעה מזיקה
המכוניות ההיברידיות אמורות לשמור על הסביבה, אך ייתכן שהן מסכנות את בריאותם של יושבי הרכב. מבדיקת וואלה! עולה שטויוטה פריוס, הונדה סיוויק IMA וההונדה אינסייט החדשה פולטות קרינה ברמות גבוהות בהרבה מהרמות המומלצות על ידי המשרד לאיכות הסביבה