טויוטה פריוס החדשה: אותו מקרר בגישה כל כך שונה
היינו מהעיתונאים הראשונים בעולם לנהוג בדור החמישי של אחת המכוניות המהפכניות ביותר אי פעם. מה קורה כשטויטה פריוס מלכת המיינסטרים הלכה נגד הזרם ואיפה נמצאים הלקוחות שלה בכלל?
היינו מהעיתונאים הראשונים בעולם לנהוג בדור החמישי של אחת המכוניות המהפכניות ביותר אי פעם. מה קורה כשטויטה פריוס מלכת המיינסטרים הלכה נגד הזרם ואיפה נמצאים הלקוחות שלה בכלל?
את טיוטה פריוס כולם מכירים, אבל עכשיו לאם כל ההיברידיות יש גם גרסה נוספת, כזו שאפשר לטעון משקע החשמל ולעשות כמה עשרות קילומטרים ללא שימוש במנוע הבנזין. למי זה טוב ובכמה כסף?
רק 10 מכוניות טויוטה פריוס נמכרו בישראל בשנת 2004, שמנו על אחת מהן יד והפגשנו אותה עם אחת חדשה לגמרי כדי לבדוק כמה רחוק היא נסעה. רוצים לנחש מי הייתה חסכונית יותר? יש לנו הפתעה
יונדאי איוניק הייבריד מכנסת את המשפחה הקטנה בחלל בטיחותי ומרווח. היא מוסיפה לכך מנוע היברידי משודך אל תיבה כפולת מצמדים ויכולות ניהוג מפתיעות. אקולוגיה, לא תמיד היא מילה נרדפת לשעמום, מסתבר
יוניון מוטורס תשווק את פריוס דור 4 מצוידת במגוון מערכות בטיחות מתקדמות. הבכורה המקומית במהלך ינואר 2017
כלמוביל החלה לשווק בישראל את מתחרת טויוטה פריוס - יונדאי איוניק הייבריד המשפחתית, מצוידת מנוע כלאיים חסכוני, בטיחות מרשימה וצמד רמות אבזור. המחיר, החל ב-135,900 שקלים
שוק המכוניות החשמליות בארץ צובר אט אט תאוצה. בשבועות הקרובים יחל ביבוא נסיוני של גרסה נטענת של טויוטה פריוס המסוגלת לעבור 21 ק"מ בעזרת המנוע החשמלי בלבד
המכוניות ההיברידיות אמורות לשמור על הסביבה, אך ייתכן שהן מסכנות את בריאותם של יושבי הרכב. מבדיקת וואלה! עולה שטויוטה פריוס, הונדה סיוויק IMA וההונדה אינסייט החדשה פולטות קרינה ברמות גבוהות בהרבה מהרמות המומלצות על ידי המשרד לאיכות הסביבה
הדור השלישי למשפחתית ההיברדית יהיה חסכוני, מרווח, שקט וחזק יותר. כל השאר, כולל העיצוב, כמעט ולא השתנה