הספירה לאחור החלה: עידן העוגיות של גוגל מתקרב לסיומו
המסע לעבר עידן חדש בפרסום הדיגיטלי סוף סוף מתחיל. מבלי לשים לב, הפכנו את הלקוחות שלנו לחשדנים ושחוקים. האם נצליח סוף סוף לגשר בין חווית גלישה פרסונלית לשמירה על פרטיות הגולשים?
המסע לעבר עידן חדש בפרסום הדיגיטלי סוף סוף מתחיל. מבלי לשים לב, הפכנו את הלקוחות שלנו לחשדנים ושחוקים. האם נצליח סוף סוף לגשר בין חווית גלישה פרסונלית לשמירה על פרטיות הגולשים?
עוגיות צד ג' עומדות להפוך לנחלת העבר, אבל הפתרונות המוצעים לסוגיית הפרטיות ולמפרסמים מפספסים את העיקר
במשך שנים, הסתמכו מפרסמים על קבצי קוקיז המושתלים באתרים בהם אנו מבקרים ומאפשרים מעקב אחר ההתנהגות שלנו ברשת. אך לאחרונה, בעקבות העלייה במודעות הגולשים לפגיעה בפרטיותם, מופעלים לחצים רגולטוריים, כדי לצמצם את היקפי התופעה
מקס ברנר משיקים תפריט עם תותים, תפריט חדש במסעדת קלארו, המבורגרים מיוחדים בדלישס ושגעון קרמבואים ביקב תשבי ובקוקיז. איפה אוכלים השבוע?
חוקר מסטנפורד גילה כי מיקרוסופט משתמשת באתריה בעוגיית מעקב עקשנית שמסרבת להימחק. החברה התנצלה ותיקנה
הדפדפנים כרום ופיירפוקס יספקו אפשרות לחסום קבצים שנועדו לנטר את פעילות הגולשים, כל אחד בשיטתו שלו