הפתעה: היברידיות מפחיתות זיהום כמעט כמו רכב חשמלי
מכון גרמני בדק איזה רכב מזהם הכי פחות חשמלי, פלאג אין, בנזין ודיזל. המסקנות: החשמלי פולט הרבה פחות CO2, אבל תחת שורה של תנאים ומגבלות
מכון גרמני בדק איזה רכב מזהם הכי פחות חשמלי, פלאג אין, בנזין ודיזל. המסקנות: החשמלי פולט הרבה פחות CO2, אבל תחת שורה של תנאים ומגבלות
כשמחירי הדלק שוב מזנקים, חשוב לזכור את האופציות החסכוניות יותר בשוק היד השנייה, שבחירה בהן יכולה לחסוך לכם אלפי שקלים בשנה
ב-2023 נמכרו לראשונה בישראל יותר מכוניות חשמליות מהיברידיות. אבל שורה של דגמים חדשים, שינוי מיסוי, והעלייה הצפויה במחיר הדלק עשויים לשנות את המגמה
באוצר רומזים לסיום ההפחתה במס הדלק, החשמליות עומדות להתייקר בינואר, וההיברידיות עומדות לעשות קאמבק ב-2024. תכירו את הדגמים הבולטים, חדשים ומשומשים, שיכולים לחסוך לכם אלפי שקלים בשנה
מאחורי השורה התחתונה האופטימית כביכול של מכירות הרכב ברבעון הראשון של 2019, מסתתרים עיוותים צרכניים ותחרותיים שהולכים ומעמיקים בשל התערבות רגולטורית בשוק. מה צופנת הקפיצה במכירות במרץ לגבי המשך השנה ואיך חגגו המוסדיים על חשבון הלקוחות הפרטיים?
טויוטה תסיר את הרישום מכ-24,000 פטנטים בתחום ההנעה ההיברידית והחשמלית, מה שיאפשר לכל חברה לגשת לפיתוחים שלה מ-20 השנים האחרונות. למה היא עושה את זה?!
החל מ-20 ביוני יוטל מס יוקרה גם על כלי רכב בעלי טכנולוגיות הנעה היברידיות ו-plug in שמחירם עולה על 300 אלף שקל. המשמעות: התייקרות של עשרות אלפי שקלים
רשות המסים בוחנת הגבלה של ההטבה ■ בעוד אזרחים רבים מתקשים לגמור את החודש, זורמים לישראל רכבי ספורט מסוג ב.מ.וו I8, רכבי שטח ומכוניות פאר
שר התחבורה ישראל כץ פועל לביטול האגרה בגובה 224 שקלים כדי לעודד נהיגה בכלי-רכב ידידותיים לסביבה. בישראל יותר מ-10 אלפים כלי-רכב מונעים בגז
שר האוצר יובל שטייניץ חתם על הוראת שעה להענקת תמריצים נוספים לרכבים ירוקים. מס הקנייה על מכוניות חשמליות יופחת ל-8% ואילו המס על מכוניות היברידיות נטענות ל-20%
מחקר שבוצע בארה"ב מצא כי מכוניות היברידיות מעניקות הגנה טובה יותר ליושבים בתאונת דרכים. "יש להן יתרון לא מבוטל בגלל המאסה"
מחקר בארה"ב מצא כי עלות אחזקה שנתית למכונית היברידית עממית, משתווה למקבילה קונבנציונלית. ביוקרה זה קצת אחרת
משרד התחבורה: שירות לכלי-רכב היברידיים יתאפשר אך ורק במוסכים שהוסמכו לכך בשל סכנת התחשמלות
המשרד להגנת הסביבה קובע כי הקרינה שמייצרות מכוניות היברידיות אינה מסכנת את הנוסעים כל זמן שהחשיפה קצרה
מחקר חדש מגלה כי צעירים רוכשים במיטב כספם מכוניות חסכוניות ואקולוגיות אפילו במחיר הכיעור. עדיף כמובן שתהיינה חדשות
אין רגע דל בעולם הרכב: ההתרעות על סכנות במכוניות "טויוטה" עוד לא נשכחו, וכבר דו"ח חדש של המשרד להגנת הסביבה מתפרסם וקבוע: החשמל הזורם בין המצבר למנוע מייצר קרינה מסוכנת
באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה הוחלט לסגת מהנושא, לאחר שהניידות החדשות לא עמדו בביצועים הנדרשים. לדברי המשטרה, צעד זה אינו קשור בהמלצת המשרד להגנת הסביבה
מעורבות באחוז גבוה ממספר תאונות הדרכים בשטחים עירוניים על פי איגוד הבטיחות האמריקני NHTSA. השקט שלפני הפגיעה
היא מהירה יותר, מרווחת יותר, יפה יותר ואמורה להיות חסכונית יותר. האם זה באמת כך? נהיגה ראשונה בהיברידית החדשה
בעקבות תחקיר וואלה!, בו התגלה כי במכוניות היברידיות רמת הקרינה חורגת מהתקן המותר, הודיע ח"כ אופיר פינס כי ידרוש משר התחבורה לבדוק את הנושא
המכוניות ההיברידיות אמורות לשמור על הסביבה, אך ייתכן שהן מסכנות את בריאותם של יושבי הרכב. מבדיקת וואלה! עולה שטויוטה פריוס, הונדה סיוויק IMA וההונדה אינסייט החדשה פולטות קרינה ברמות גבוהות בהרבה מהרמות המומלצות על ידי המשרד לאיכות הסביבה
יצרנית העל מאיטליה לא קופאת על שמריה ומודיעה כבר עתה כי תשגר כלי-רכב היבירידי מתוצרתה ב-2015. לפנייך פרארי?
הדור השלישי למשפחתית ההיברדית יהיה חסכוני, מרווח, שקט וחזק יותר. כל השאר, כולל העיצוב, כמעט ולא השתנה
בעוד הנפט ממשיך להרקיע שחקים וגלון דלק בארה"ב שובר שיאים, הסנטור הרפובליקני מנסה לעודד את יצרניות המכוניות לעבור לטכנולוגיה ירוקה
לא רק שי אגסי ורנו בעד חשמל. מיזם משותף לוולוו, סאאב וממשלת שבדיה מבקש להוביל את פיתוח המכוניות ההיברידיות
מתחרה חדשה לפריוס: שברולט מאליבו ההיברידית מגיעה בקרוב בישראל. מכונית השרירים קאמרו גם היא תגיע
שר האוצר מציע להטיל מסים על מכוניות מזהמות ולעודד שימוש במכוניות ידידותיות לסביבה. המרוויחים הגדולים: בעלי מכוניות היברידיות