איך מתניעים מחדש מותג אייקוני שירד מגדולתו? סיפור המקרה של דיזל
שינוי החזון השיווקי של דיזל הציל למותג הג'ינס האייקוני את כבודו האבוד. מה ניתן ללמוד מזה על מיתוג מחדש כשקהל היעד שלנו מתבגר?
שינוי החזון השיווקי של דיזל הציל למותג הג'ינס האייקוני את כבודו האבוד. מה ניתן ללמוד מזה על מיתוג מחדש כשקהל היעד שלנו מתבגר?
בשנים האחרונות נושא ההגנה על הסביבה צובר עוד ועוד תאוצה והמודעות בכל הנוגע לתחום הולכת ומשתפרת. יהב מנשרי הפכה זאת לעסק, עם סטודיו "אלטע שיק" (ALTE CHIC) לעיצוב פריטים מעץ ממוחזר
שמלת צמר קרפ האדומה מקולקציית סתיו 2011 של אלכסנדר מקווין, אותה לבשה לחגיגות 60 שנה לכהונת המלכה אליזבת השנייה, זכורה כאחד המראות הטובים והידועים של הדוכסית. זה ממש לא הפריע לה ללבוש אותה השבוע שוב. נו, גם נסיכות עושות פדיחה