בזכות משה לדור והקריאה לסרבנות: "שבתרבות" שברה שיא חשיפה
שווי ערך החשיפה של תוכנית הראיונות והאירוח מייסדת הז'אנר "שבתרבות באר שבע" נאמד בכ-4.3 מיליון שקלים - שיא לתוכנית אחת בלבד, עם 141 אייטמים שפורסמו בכל המדיות בשבוע אחד בלבד
שווי ערך החשיפה של תוכנית הראיונות והאירוח מייסדת הז'אנר "שבתרבות באר שבע" נאמד בכ-4.3 מיליון שקלים - שיא לתוכנית אחת בלבד, עם 141 אייטמים שפורסמו בכל המדיות בשבוע אחד בלבד
84% ממבזקי החדשות ומהכתבות שפתחו את המהדורות המרכזיות לא סיקרו את ההרג ההמוני במחנה האוהלים - כך עולה מבדיקת סיכוי-אופוק. רק ב-3% מהאייטמים שעסקו בנושא הובאו עדי ראייה או אנשים מעזה. המשמעות: מהאזרחים היהודים בישראל נמנעת תמונת מציאות שלמה ומלאה
הסבר נוסף לאירועי השנאה והאנטישמיות בקמפוסים בארה"ב: מחקר של יפעת מגלה כי ישראל זוכה למספר האזכורים השליליים הרב ביותר בחודש האחרון ביחס למדינות זרות בתקשורת האמריקאית. מספר גבוה יותר אפילו משל רוסיה. הנה הנתונים
איגוד דוברי הרשויות המקומיות ויפעת מידע תקשורתי יקיימו אירוע הצדעה מיוחד לאנשי התקשורת שסיקרו את מלחמת "חרבות ברזל"
וואלה! ברנז'ה עם ההסבר המלא: כך התברג משבר האקלים לראשונה, בשנת 2021, לרשימת 20 הנושאים המסוקרים ביותר בישראל
הגבר אותר ללא רוח חיים על הכביש כשעל גופו סימני חבלה וצוותי מד"א קבעו את מותו. מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה כי בן ה-70, שאינו תושב הקיבוץ, נפל אל מותו בעת שצעד לכיוון עבודתו. חקירה העלתה כי אין חשד לפלילים והחשד לתאונת דרכים נשלל. הגופה נשלחה לנתיחה
מבדיקה שערכה יפעת בקרת פרסום עבור וואלה ברנז'ה עולה כי כ-60% מהפרזנטורים בפרסומות היו גברים ואילו 40% היו נשים פרזנטוריות - אך מדובר בעלייה באחוז הנשים המפורסמות בקמפיינים בהשוואה לשנים קודמות
משרדי הממשלה הם המפרסם השלישי במשק, עם גידול של 12% בהוצאות לפרסום - לסכום של 175 מ' ש'. המפרסם המוביל: משרד התחבורה. במקום החמישי: על רקע מהפכת הטלוויזיה בסלולר ופיצול ערוץ 2 - גידול של 39% לפרסום בענף, כאשר רשת הוציאה יותר מקשת
נתניהו טוען כי הביקור שלו בדרום אמריקה לא סוקר בתקשורת הישראלית, ואולם הביקור דווקא זכה לסיקור רחב ביותר כך עולה מבדיקה שערכה יפעת עבור וואלה ברנז'ה. מה שכן, הפוסט שהעלה רה"מ בנושא - בהחלט עשה עבורו את העבודה
מנתונים שפרסמה "יפעת", הטלוויזיה היא המדיום המוביל בחשיפה של "שבת תרבות באר שבע" בהגשת רועי כ"ץ עם נתח של 73% מסך החשיפה הכללי בתקשורת. באר שבע מובילה בפער ניכר על פני החשיפה בתקשורת של "שבת תרבות" בערים אחרות
זה לא היה בבריף: איגוד חברות הפרסום פנה להנהלת "יפעת בקרת פרסום" בטענה כי מניעיו ושיקוליו בעריכת הדירוג "מבוססים על פרסום עצמי והתעשרות על גבם" ואינם תואמים את מצבם הפיננסי של המשרדים. "יפעת": "הטענות - ממשרדים שאינם מרוצים מהתוצאות"
לפי הדירוג של יפעת בקרת פרסום, אל המקום השני בדירוג תקציבי הפרסום בשנה החולפת הגיע אדלר חומסקי - שהוא גם היחיד מבין המשרדים הגדולים שרשם עלייה - ובאומן במקום השלישי. לידיעת נוני מוזס: משרדי הממשלה הגדילו את ההוצאות על פרסום ב-16%
החברות הישראליות מנצלות את חג הרמאדן ויוצאות בקמפיינים למזון ושתייה לשבירת הצום לאחר השקיעה, ליווי רפואי לצמים ואפילו הלוואות מיוחדות לחג. נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום: "בתקופה זו החברות מגדילות את מחזורי המכירות"
דוח יפעת ל-2012: צל המחאה החברתית שפגע קשות בהוצאה לפרסום במגזר הכללי, הגיע לראשונה גם אל המגזר הדתי המתקשה להפגין צמיחה בהוצאה לפרסום
כך עולה מדירוג הפרסום לרבעון הראשון של 2010 של יפעת בקרת פרסום. קטגורית הפרסום המובילה נותרה רשתות השיווק
סכום הכסף הגבוה ביותר הושקע בתת הקטגוריה ארגונים ועמותות. משרד הפרסום המוביל הוא בולטון פוטנציאל עם תקציבים בשווי 22 מיליון שקל
על פי נתוני איגוד השיווק ויפעת בקרת פרסום, העיתונות המודפסת בירידה של 12%, הטלוויזיה שומרת על כוחה והאינטרנט ממשיך לצמוח
על פי נתוני יפעת בקרת פרסום ל-2009, חברות הסלולר, למעט סלקום, וחברות המזון והמשקאות, מלבד קוקה קולה, הגדילו את תקציבי הפרסום שלהם
על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, אדלר-חומסקי צמח ב-15% וצימצם את הפער ממקאן, ששומר זה עשור על המקום הראשון; 4 משרדים מחזיקים בחצי מעוגת הפרסום; משרדים שנחלשו: ראובני-פרידן, זרמון גולדמן, יורו, פוגל וענבר-מרחב-שקד
כך עלה מסקר שבדק את הסיקור התקשורתי של האירועים. מסקר שבדק את מודעות הציבור עלה, כי 69% מאמינים כי היה חשוב לציין את שנת ה-100
רשתות השיווק וקו-אופ הריבוע הכחול בראשן השקיעו בחודש ספטמבר כ-43.2 מיליון שקל בפרסום המבצעים לחג. שטראוס השקיעה בפרסום בחודש זה כ-13.6 מיליון שקל
הסדרה "האוס" שמשודרת ב-HOT נמצאת במקום השלישי של מדד התכניות המדוברות של יפעת. "כוכב נולד" כצפוי בראש, "הישרדות" במקום השני
מבין חמש התכניות המסוקרות ביותר ביולי, על פי מדד יפעת מחקרי מדיה, שלוש משודרות בזכיניות ערוץ 2 קשת ושתיים משודרות ב-HOT
יושב ראש איי. די. בי וחברת טבע מובילים את מדד חביבי התקשורת של יפעת מחקרי מדיה עם שווי חשיפה של 2.35 ו-3 מיליון שקל בהתאמה
מסימני המיתון: ירידה בהשקעה בפרסום בענף הביגוד, הרכב, הבנקים, חברות האשראי ובתי ההשקעות. רשתות השיווק רושמות עליה של 7% בהיקף הפרסום
נאום בר אילן של בנימין נתניהו זוכה לחשיפה גדולה יותר מנאום קהיר של ברק אובמה, עם שווי הגבוה בכמיליון שקלים. הארץ מוביל בסיקור שני הנאומים
למקום הרביעי בדרוג יפעת על פי שווי החשיפה בחודש מאי משתחלת "אמריקן איידול" עם חשיפה בשווי 436 אלף שקל
ידיעות אחרונות הקדיש 2,400 אינטש לסיקור פרשת טופז, פי 1.5ממעריב. שווי החשיפה של טופז בעיתונות השבוע: 6.4 מליון שקל
סיכום הסיקור של ביקור האפיפיור: 33% מהחשיפה התקשורתית חיובית, 24% שלילית. הכי מפרגנים: עיתון הארץ
לא חייבים לשדר כדי להרוויח: "האח הגדול" ו"כוכב נולד" מובילות את דירוג השווי הכספי של תכניות הטלוויזיה בחודש אפריל
החברה השקיעה 3.86 מליון דולר בתקציב הפרסום לחודש. כמו תמיד לקראת הפסח: רשתות השיווק מובילות את דרוג תת הענפים
למרות שהן בפגרה"כוכב נולד" ו "הכל דבש" מייצרות באזז שמכניס אותן לחמש התכניות המובילות בחשיפה התקשורתית בחודש מרץ
שווי החשיפה של אהוד ברק בתקשורת בשבוע האחרון, לקראת ההצבעה על כניסת העבודה לממשלת נתניהו, עומד על 5.13 מליון שקל
היקף פרסום של החברה - 2.25 מיליון דולר. בחלוקה לפי ענפים, רשתות השיווק מובילות את הטבלה עם היקף פרסום של 5.7 מיליון דולר
שישה מבין עשרה משרדי פרסום העוסקים במגזר הרוסי, צמחו בשנת 2008. מקאן ואדלר-חומסקי צועדים בראש גם בתחום הפרסום למגזר הרוסי
יושב ראש קבוצת IDB הוא חביב התקשורת הישראלית ל-2008. ארקדי גאידמק לראשונה מחוץ לדרוג, גוגל היא החברה המובילה
רשת ההמבורגרים החביבה על התקשורת על פי יפעת היא מקדונלד'ס. בורגראנץ' מדורגת במקום הראשון בפרסום שלילי
נוחי דנקנר הוא חביב התקשורת על פי יפעת במחצית הראשונה של 2008. בין החברות המתוקשרות: גוגל, שטראוס ובנק לאומי
הוציאו כ-6.4 מיליון דולר בחודש מאי. בדומה לאפריל, המפרסמת המובילה היא קבוצת שטראוס. כך עולה מדירוג יפעת בקרת פרסום
הוציאו כ-10 מליון דולר. סופרפארם הוציאה כ-1.5 מליון דולר. כ-4.5% מסכום ההוצאה - פרסום באינטרנט. שטראוס המפרסמת הגדולה
הקטגוריה המובילה לפרסום בחודש מארס היא רשתות השיווק: סופרפארם המובילה בקטגוריה עם 5.7 מליון דולר. במקום השני מגה בעיר
גם ברבעון הראשון של 2008 מוביל ארקדי גאידמק בכותרות העיתונים. בנק הפועלים עם שוויון בין הכותרות החיוביות לשליליות
יפעת בקרת פרסום: פרוקטר אנד גמבל היא המפרסמת הגדולה ביותר בפברואר. שטראוס גרופ במקום השני. הרכב מוביל בדירוג הענפים
חברי איגוד חברות הפרסום החלו בשיחות כדי לקבוע נוסחה לפיה יחושב דירוג המשרדים. מאחורי הקמת הוועדה: מחלוקת בין יפעת למשרדים
איגוד משרדי הפרסום: ועדת ארבעה תקבע את הנוסחה לחישוב דירוג המשרדים. חברי הוועדה יהיו מנכ"לי רכש המדיה
משרדי הפרסום החליטו לקחת את המאבק מול יפעת בקרת פרסום צעד קדימה: בודקים הקמת גוף מדידה חלופי
מדד המגזרים של יפעת בקרת פרסום: מקאן מוביל, אחריו טריו של אדלר חומסקי. סנו המפרסמת הגדולה ביותר במגזרים הרוסי והדתי
2007 היתה השנה של ארקדי גאידמק. וגם של בנק לאומי וכוכב נולד. בדרוג האישים, רק אנשי עסקים בלי נינט אחת לרפואה