לידיעת הטסים לחו"ל: "יום השיבושים הלאומי" מגיע לנתב"ג
מפגינים נגד התוכנית המשפטית שמקדמת הממשלה יגיעו בחמישי לנמל התעופה בן גוריון ויפריעו לשגרה במקום. המוחים יסעו ברכבים במטרה להקשות על תנועת הנוסעים ויעברו בין טרמינל 3 ו-1. "ניסע בצורה מסודרת וניכנס עם המכונית", כתבו המארגנים. "נשפיע על הפעילות לשעות רבות"
