אלפין A290: איך לשגר טיל בלי להעיר את השכנים
תקני זיהום האוויר שהולכים ומחמירים באירופה, מעבירים את קטגוריית ההוט האצ' לחשמל. טעימה ראשונה מאלפין A290, הגרסה הספורטיבית של רנו 5

תקני זיהום האוויר שהולכים ומחמירים באירופה, מעבירים את קטגוריית ההוט האצ' לחשמל. טעימה ראשונה מאלפין A290, הגרסה הספורטיבית של רנו 5
אם היא חזקה כמו פורשה קיימן ועולה כמו פורשה קיימן, למה קוראים לה אלפין A110? מכונית הספורט הקיצונית של רנו היא כל מה ש-SUV ומכוניות חשמליות הם לא, ובראש ובראשונה היא חוויית נהיגה שכבר חששנו שנעלמה
אלפין 110 החדשה עולה חצי מיליון שקל, אך מגיעה עם 2 כריות אוויר וללא בלימה אוטונוטמית. גם פרארי, פורשה ואסטון מרטין לא חושבות שזה קריטי שהמכוניות שלהן יעצרו לבד מול ילד שקפץ לכביש. אולי עכשיו הממשל בארה"ב ישנה את זה
הניסוי המעניין של רנו בהחייאת מכונית הספורט הקלאסית נוחת בישראל, עם משקל קל, הבטחה להתנהגות כביש משובחת, אך ללא מערכות בטיחות אקטיבית ומחיר בסיסי של כמעט חצי מיליון שקל
שמיר אופטיקה משיקה עדשות מיוחדות לנהגים. מי צריך את זה, למה הפיתוח בוצע במירוצי גרנד פרי ומה יהיה המחיר הלא ממש עממי
גם יונדאי, MG ופולקסווגן מכינות לנו קומפקטיות חשמליות חמות, ופורשה, מאזדה ואלפא רומיאו יבטיחו שגם הרודסטרים יישרדו את המהפכה החשמלית. כל התכניות לדגמים שבטח יושקו עוד לפני הטסלה רודסטר
חטיבת אלפין ברנו מציגה את ה-A110S גרסה חזקה וקלה עוד יותר של מכונית הספורט עם המנוע המרכזי שלה. ההספק עולה מ-252 כ"ס ל-292, שיפורים בשלדה, כיול חדש לבקרת היציבות ועוד
תכירו את אלפין טייפ 5 קלאבמן רודסטר. המבנה מוכר והמשקל גם כן, אך העוצמה תגיע הפעם ממקור אמריקני וותיק