איילה חסון בהתייחסות ראשונה למקום עבודתה: "אני לא חושבת שתאגיד השידור ייסגר"
חסון סירבה לקרוא לממשלה לעצור את המהלך: "אני תמיד בן אדם אופטימי, אני מאמינה בטוב ואני לא חושבת שתאגיד השידור ייסגר. אני גם לא עונה לכל אלה שהפכתי להיות האובססיה שלהם, אנשים שהפכתי להיות האטרף שלהם"
