מירי רגב הורתה להקפיא את פרויקט אגרות הגודש
שרת התחבורה הורתה לחברת נתיבי איילון להקפיא את המכרז לניהול הפרויקט, אחרי שמשרד האוצר, שתומך בו, סירב לאשר את דרישותיה להגדלת תקציב משרד התחבורה
שרת התחבורה הורתה לחברת נתיבי איילון להקפיא את המכרז לניהול הפרויקט, אחרי שמשרד האוצר, שתומך בו, סירב לאשר את דרישותיה להגדלת תקציב משרד התחבורה
יום חמישי הוא המועד האחרון להגשת התנגדויות לתכנית אגרת הגודש שתוטל על כל מי שירצה להיכנס ברכב פרטי לתל אביב. חלק מתושבי העיר, שמשלמים ארנונה לעיריית ת"א, נדהמו לגלות שגם הם יכללו בין החייבים. ציפי ברנד, מתמודדת לראשות העירייה החליטה להוביל את המאבק
זה יקרה רק בעוד יותר משלוש שנים, ובכל זאת: בלילה שבין חמישי לשישי אישרה ועדת הכספים את "אגרת הגודש" בכניסה לגוש דן, האגרה שהצליחה לעורר סערה גדולה גם כשהייתה רק בגדר רעיון. כמה נשלם, היכן ומתי? הנה כל הפרטים
אגרת הגודש שנראתה בהתחלה כ"עז" בחוק ההסדרים, נשארה חלק ממנו - ואם אכן תוטל, תהפוך את הכניסה לגוש דן ליקרה. מי ירוויח, מי יפסיד, ובעיקר: לאן ילכו המיליארדים? חלק ראשון: עיון בתכנית האוצר לחיסול עומסי התנועה
הטלת אגרת גודש לא ממש תשנה את תקציב המדינה, אבל הדיון עליה יעסיק פוליטיקאים ועיתונאים זמן רב ויאפשר לשר האוצר לקדם את המטרה העיקרית שלו - העברת תקציב בקואליציה הנשענת על 61 חברי כנסת. האם זה יעבוד?
שר האוצר, אביגדור ליברמן, הבטיח שלא יעלה את המיסים, אבל עיון בטיוטת התקציב מעלה שפיתרון האוצר לבעיית מחירי הדיור: ייקור הארנונה למגורים ב15% באופן הדרגתי, והפיתרון לבעיית הפקקים הוא "אגרת גודש", שהיא למעשה מס עבור רבים, בעיקר תושבי הפריפריה
השר כץ הורה להקפיא את המכרז להפעלת תכנית אגרת גודש בכניסה לערים בשל מיסוי שיוטל על הנהגים. התכנית נועדה להיטיב בעיקר עם משתמשי רכב שאינו מזהם ומחוץ לשעות השיא
מחקר שבוצע בבריטניה מגלה כי אגרת הגודש שהוטלה בכניסה לעיר לונדון אמנם הפחיתה את עומס התנועה, אך לא תרמה לצמצום זיהום האוויר. ואצלנו?
שר התחבורה ישראל כץ מצהיר כי לא תוטל אגרת גודש בעיר תל אביב במצבה הנוכחי של התחבורה הציבורית. " מס לא מוצדק על הנהגים"
מתוצאות משאל גולשים שנערך בוואלה! רכב בנושא אגרת הגודש עולה כי רק 10 אחוזים יוותרו על הרכב בכניסה לת"א
חוק יעניק לראשי הערים את הכוח להגן על הסביבה מאגזוזי המכוניות. יוסמכו לסגור אזורים לתנועת מכוניות
עמותת אדם טבע ודין יוצאת כנגד פיצול חוק אוויר נקי אותו יזמה אשר יטיל על הציבור אגרות גודש, אך לא יסדיר את התחבורה הציבורית