פלטפורמת ה-AI שתאפשר למותגים להפסיק לספור צפיות הושקה בישראל
פלטפורמת פרסום חדשה בישראל: אאוטבריין [Outbrain] משיקה את Onyx,שנועדה למקסם אפקטיביות קמפיינים דיגיטליים תוך מיקוד במדדי תשומת לב של גולשים
פלטפורמת פרסום חדשה בישראל: אאוטבריין [Outbrain] משיקה את Onyx,שנועדה למקסם אפקטיביות קמפיינים דיגיטליים תוך מיקוד במדדי תשומת לב של גולשים
אברהם יקודם לתפקיד לאחר הצלחתו בהרחבת פעילות החברה בשווקי המזרח התיכון ואפריקה לאורך 7 השנים האחרונות והתנעת הפעילות הראשונית של החברה במזרח אירופה
שינויי הענק בנהלי הפרטיות ואיסוף המידע צפויים להפוך את הפרסום הדיגיטלי ב-2023 למבוזר, מגוון ודומיננטי מתמיד
בעידן שבו רוב תקציבי הפרסום נמצאים בדיגיטל, אפשר היה לצפות שמניות ענקיות הפרסום הדיגיטלי יטוסו מעלה, אבל בפועל הן ספגו ירידה חדה בהרבה מזו שהציגו המדדים המובילים. למה זה קורה, איך הן שואבות מאתנו פרטים בכדי לייעל את הפרסום - ולמה בכל זאת העתיד שייך להן?
באאוטבריין לא אוהבים שמכנים אותם "חברת פרסום", אבל כל השאר דווקא בסדר גמור. מדור הפי האוור התארח אצל החברה שמחברת בין גולשים לתכנים ושמע על החיים עם נוף לים, ככה זה כשהמייסדים הם גם סקיפרים
ממשיכה להתרחב: פלטפורמת המלצות התוכן הבינלאומית אאוטבריין חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם Forbes Israel. שיתוף הפעולה יכלול את הטמעת פלטפורמת ההמלצות של החברה באתרי פורבס ישראל וקידום הדירוגים הייחודים של האתר במסגרת הכלים הטכנולוגיים של אאוטבריין
במסגרת ההסכם תטמיע באתרי הקבוצה שורה של פיתוחים טכנולוגיים חדשים שהשיקה השנה, ביניהם כלי וידאו חדשים למפרסמים ומוצרים לקידום אפליקציות
איתמר גולדפלד, מנהל פעילות המפרסמים באאוטבריין ישראל, מסביר למה חשוב להשקיע בתוכן - ואיך תדעו איזה תוכן הלקוחות שלכם אוהבים? צפו בסרטון
מחזקת את הדומיננטיות: ע"פ נתוני SimiliarWeb, אאוטבריין היא כעת פלטפורמת הפרסום המשתלב הגדולה בישראל: "ייתן ערך מוסף גם לגולשים וגם למפרסמים"
השידוך בין טאבולה לאאוטבריין החל בקול תרועה ונגמר בפרידה חלושה רגע לפני המיזוג הגדול, ממש כמו בתכנית הריאליטי. מדוע זה קרה ולמה המהלך הזה נכון עבור שתיהן?
לפי גורמים שמעורים בפרטים, הסיבה לפירוק החבילה היא השינוי שיצר משבר הקורונה וההשפעה על עסקי החברות. במקביל, רשות התחרות פתחה בחקירה גלויה בנוגע לעסקה במסגרתה אף פשטה על מערכת אתר ynet שעובדת עם טאבולה
טאבולה ואאוטבריין, חברות ענק בתחום התוכן, מתכוננות להתחרות ישירות בגוגל ופייסבוק וכדאי לכם להכיר את ההבדלים ביניהן ולהבין איפה כדאי לפרסם
בצד ההבנה להיגיון הכלכלי שמאחורי המהלך, התעוררו גם סימני שאלה לגבי ההשלכות שיהיו למהלך שכזה על הכנסות אתרי התוכן בישראל
אאוטבריין תקבל 250 מיליון דולר תמורת 30% ממניות החברה הממוזגת, וטאבולה תחזיק ב-70% הנותרים. אדם סינגולדה, מנכ"ל ומייסד טאבולה, יכהן כמנכ"ל החברה הממוזגת
לאחר שהאריכה את ההסכמים עם קבוצת הארץ, דה-מרקר, כלכליסט, ומעריב וכאשר ברקע העליית בחשיפה בשל המונדיאל - חברת התוכן והדיסקברי הבינ"ל אאוטבריין מאריכה את שיתוף הפעולה האסטרטגי מול ONE
קבוצת הארץ כוללת את האתרים הארץ, דה מארקר, עכבר העיר והארץ באנגלית. הסכמים דומים נחתמו לאחרונה בין אאוטבריין לפאבלישרים בעולם כמו CNN ודר שפיגל הגרמני