החל מהיום: הקנס החדש שצריך להיזהר ממנו בנתב"ג
בניסיון להילחם בתופעת החנייה של נהגים בשולי הכביש בתוך נתב"ג, שממתינים לאסוף את יקיריהם, התקינה רשות שדות התעופה אמצעים אלקטרוניים לאורך כביש הגישה לטרמינל 3. תתכוננו לקנס גבוה ואכיפה של המשטרה
בניסיון להילחם בתופעת החנייה של נהגים בשולי הכביש בתוך נתב"ג, שממתינים לאסוף את יקיריהם, התקינה רשות שדות התעופה אמצעים אלקטרוניים לאורך כביש הגישה לטרמינל 3. תתכוננו לקנס גבוה ואכיפה של המשטרה
היעדר מפרצי עצירה, חוסר אחריות מצד הנהגים ושוליים צרים מדי, הופכים את צד הדרך לקטלני. ילדי משפחת יונגרייס הם שניים מ-115 הרוגים בחמש השנים האחרונות, ששילמו את מחיר הבעיות התכנון, החיסכון בכסף וחוסר המודעות לסכנה
במקרה של תאונה בין רכב שסטה לשול הימני ובין רוכב דו גלגלי שנסע עליו, מתנערות חברות הביטוח מתשלום פיצויים. זאת משום שהן רואות ברוכב הדו גלגלי בשוליים כאשם בכל מקרה. האם זה המצב תמיד?
כן, גם אם הרכב שנסע בנתיב סטה בפראות לשול ופגע ברוכב שנסע שם, עדיין, עם כל הצער שבדבר, מלוא האחריות מוטלת על הרוכב. כן, גם אם הוא רכב בשול במהירות של 3 קמ"ש
המשטרה אפשרה לרוכבי דו גלגלי לנסוע בשול הדרך כדי להמנע מהסכנות הטמונות בפקקי התנועה. אלא שבפועל, כלי רכב רבים משתמשים בשוליים ודורסים את הרוכבים
איך שלא בוחנים זאת, ירידה לשול היא מסוכנת מאוד והביאה למותם של הרבה נהגים ונוסעים. המשטרה מצידה נוקטת ביד קשה, אבל לעתים שוגה ומאשימה בלי לבחון את הממצאים לעומקם
עשרות בני אדם מוצאים את מותם מדי שנה דווקא בשולי הכביש. למה השוליים כל כך מסוכנים ואיך נמנעים מלהפוך לחלק מהסטטיסטיקה המבעיתה?