משרד התחבורה מציג: החוק הוא לא בשבילנו
למרות שהדבר נאסר עליו, ממשיך משרד התחבורה להשתמש בדואר ישראל לניהול מערכת ניהול התשלומים בתחבורה הציבורית, תוך פגיעה אפשרית בתחרות בתחום. משרד התחבורה: "הנושא מוכר ומטופל"
למרות שהדבר נאסר עליו, ממשיך משרד התחבורה להשתמש בדואר ישראל לניהול מערכת ניהול התשלומים בתחבורה הציבורית, תוך פגיעה אפשרית בתחרות בתחום. משרד התחבורה: "הנושא מוכר ומטופל"
הכירו את שיטת המגזר להוזלת יוקר המחיה: הנפקת תעודות סטודנט לכל דורש. בתשלום חד פעמי נמוך, בלי לקום מהספה, במגזר מקבלים שורה של הטבות לא מוצדקות בנזק של עשרות מיליונים למדינה. המוסדות מתנערים, והאברכים מתווכחים אם זה גזל: "מה באתם להרוס לנו?"
כבר ב-2019 הבטיח משרד התחבורה להכניס לשימוש רב קו חכם, שיחייב נוסעים בתעריף הכי זול עבורם, כמו באפליקציות, אך המהלך מתעכב. הנפגעים העיקריים: משתמשי תחבורה ציבורית כבדים נטולי סמארטפון, כמו החרדים
מי שהחזיקו מנויי חופשי חודשי ב-7 באוקטובר יקבלו החזר חלקי על המנוי שרכשו, ויכול להגיע למאות שקלים
רפורמת "דרך שווה" יצאה היום לדרכה, כשבשלב ראשון השינויים ייכנסו לתוקף ביישומונים בלבד. בין התעריפים החדשים ניתן למצוא מנוי "חופשי חודשי ארצי", שיאפשר נסיעה ללא הגבלה בכל הארץ ב-225 שקלים, ומנוי אזורי ב-99 שקלים. התעריפים יהיו זמינים גם ברב קו מה-1 באוגוסט
לצד אגרת גודש ועידוד מעבר לתחבורה ציבורית, בחוק ההסדרים מתחבא סעיף שייקר את תעריפי הרב-קו, ויפגע דווקא בשכבות החלשות. הסיבה ל"ייעול" לכאורה: שיפור השירות, אך המשתמשים יידחפו בעל כורחם לאפליקציות התשלום הסלולריות שכשלו. וכמה זה יעלה לנו?
במשרד התחבורה הבטיחו מהפכה בתחום אפליקציות התשלום בתחבורה הציבורית, אולם הנוסעים עדיין לא מאמצים אותן וחצי שנה לאחר השקתן, חלקן בסך הנסיעות לא עולה על 3 אחוז. אחד החסמים הוא קהל שאינו מצוי באפליקציות. אך גורם בענף אומר כי ב-2022 הן יהוו נתח גדול בשוק
השימוש ברב קו עלה ב-20% ביחס לתקופה שלפני כניסת ארבע האפליקציות בחודש שעבר, לאור המחירים הזולים יותר בשימוש בו בנסיעות עירוניות. בכך התפוגג לעת עתה החשש של אנשי משרד התחבורה שכניסת האפליקציות תפלה לרעה את משתמשי הרב קו
השימוש באפליקציות התשלום באוטובוסים וברכבות יוצא לדרך, יותר משנה אחרי שנסגר המכרז. עד כה נדחתה הרפורמה פעם אחר פעם, בשל החשש לפרטיות המשתמשים, שעדיין לא הוסר. איך זה הולך לעבוד, מי המרוויחות הגדולות, כמה כסף נחסוך ומה יקרה עם הרב-קו? מדריך
לאחר 6 שנות עבודה, משרד התחבורה אישר להפעיל את אפליקציית "רב פס" מבית חברת HopOn, בשיתוף הארנק הדיגיטלי של PayBox וחברת Cellopark. האפליקציה הינה היחידה התומכת במגוון אפשרויות התשלום לתחבורה - תשלום ותיקוף מהנייד וטעינה מראש של כרטיסי רב-קו
משרד התחבורה דחה שוב את יישום התשלום באמצעות יישומונים באוטובוסים וברכבות למועד לא ידוע. החלטת הדחייה מגיעה לאחר שכשלו במשרד לשכנע ביכולת של האפליקציות לשמור על פרטיות המשתמשים בוועדת הכלכלה, מול לחץ כבד שהפעילו משרדי לובינג כדי לטרפד את המהלך
בדיון ועדת הכלכלה של הכנסת התגלה כי הרשות להגנת הפרטיות לא הגדירה תנאים לכניסת אפליקציות התשלום לנסיעה בתחבורה ציבורית בסוף החודש. ח"כים העלו חששות מפגיעה בפרטיות המשתמשים: "האזרח הוא הסחורה"
משרד האוצר ומשרד התחבורה הגיעו להסדר, לפיו מחזיקי כרטיס הנסיעה שרכשו מינוי חופשי חודשי, יוכלו לקבל פיצויים עבור הזמן בו הופסקה התחבורה הציבורית בשל נגיף הקורונה. במסגרת ההסדר, הזכאים יוכלו לבחור בין שלוש דרכים לקבל את הפיצויים
האם נסעתם בתחבורה ציבורית ובאותה נסיעה היה גם חולה בנגיף הקורונה? שירות חדש של משרד התחבורה והרשות הארצית לתחבורה ציבורית, יאפשר לכם לקבל מידע על היסטוריית הנסיעות. ההצלבה שמבצעים במשרד, מתבצעת אל מול מאגר משרד הבריאות
עמית לגו עלה הבוקר על קו אוטובוס של חברת דן, ונתקל בפקח שמזהה את כל כרטיסי הרב - קו ככאלו שלא תוקפו. "הפקח" דרש מהנוסעים בקו לשלם קנס, וזאת למרות שהתעקשו והוכיחו כי שילמו עבור הנסיעה. להבא, כך תוכלו לוודא שתיקפתם את כרטיס הרב קו שלכם באמצעות הסמארטפון
נהגי האוטובוס הפסיקו למכור את כרטיסי הנייר עבור נסיעות, ובמקום עברו לשיטה דיגיטלית לחלוטין באמצעות כרטיסי הרב-קו. ובעוד שבאנדרואיד המשתמשים יכולים להטעין את הכרטיס תוך כמה רגעים, באייפון זה לא התאפשר. כעת, עם iOS 13 ואפליקציית פייבוקס, תוכלו לעשות זאת
רשות הטבע והגנים ומשרד התחבורה משיקים כרטיס רב-קו משולב עם הנחה בכניסה לשמורות הטבע ולגנים הלאומיים, שיימכר למגיעים לנתב"ג. ה-Israel Pass יעלה 83 שקלים לנסיעה באוטובוס או רכבת וכניסה ל-3 אתרים. אבל מה עם שבת?
שנים לאחר שהושק הכרטיס החכם החלו השנה להשתמש בו גם במערכת התחבורה הנפרדת שבמזרח העיר. אולם, לא ניתן לעבור באמצעותו להמשך נסיעה בקווים אחרים או ברכבת הקלה מבלי לשלם על נסיעה נוספת. משרד התחבורה: "פועלים להשוואת תנאי הנוסעים לאלו שבשאר חלקי הארץ"
משרד התחבורה הודיע שנהגי אגד ודן לא יטעינו כרטיסי רב קו ולא ימכרו כרטיסי נייר, על מנת שהנהגים יתרכזו אך ורק בנסיעה. מעתה, אם אין לכם כסף ברב קו, יתכן ולא תוכלו לעלות על האוטובוס עד שתטעינו אותו. כדי שלא תתקעו בתחנה, כך תוכלו להטעין את הרב קו דרך הסמארטפון
בעוד שבועיים תחדל האפשרות לשלם לנהג האוטובוס לצורך טעינת הרב-קו, והנוסעים יצטרכו להיערך לכך מראש. החלטת משרד התחבורה תיושם בשלב ראשון בירושלים. בעתיד לא ניתן יהיה גם לרכוש כרטיס לנסיעה בודדת, זאת מתוך כוונה להפחית את הסחת הדעת של נהגי האוטובוסים
שר התחבורה ישראל כץ הודיע על שורת צעדים שייכנסו לתוקף בשנה הקרובה, בהם עיבוי מערך מוניות השירות והפעלתו גם בנתב"ג: "לא נשנה את הסטטוס קוו". על חקירת ראש המטה שלו: "מאמין ברשויות החוק"
חברת "סופרבוס" פיטרה את הנהג בטענה שמעל לכאורה בעשרות אלפי שקלים מכספיה. זאת, לאחר שקיבל מנוסעים כסף וחייב כרטיס "רב קו" שהוציא על שמו. ארגון "כוח לעובדים": הנהג טען כי פוטר שלא כדין
רבים גילו במפתיע עם הגיעם לגיל 18 שכרטיס התלמיד שרכשו בוטל. זאת, למרות שהיה טעון עדיין בסכום כסף נוסף - וחרף העובדה ששנת הלימודים טרם הסתיימה. "עליתי לאוטובוס ופתאום גיליתי שהכרטיס נחסם", מעיד תלמיד. משרד התחבורה: להפעלת הכרטיס מחדש ניתן לגשת לעמדות שירות
משרד התחבורה הכריז על רפורמה שתצא לדרכה ב-1 בינואר, ובמסגרתה מנוי יומי, שבועי או חודשי יהיה תקף לכל אמצעי התחבורה. תעריפי הנסיעה יוזלו, וגבולות אזורי הנסיעה הורחבו ביחס למפה הנוכחית. "הוזלה של אלפי שקלים למשפחה בשנה"
בעלי כרטיס רב קו יוכלו מהיום לעלות אל האוטובוסים של דן ואגד מכל הדלתות. הדבר יקצר את זמן העצירה בתחנה ויפנה את הנהג למלאכת הנהיגה
הכרטיס החכם של משרד התחבורה חושף מספרי תעודות זהות, תאריכי לידה ומידע על הנסיעות האחרונות דרך אפליקציית אנדרואיד
המצדדים ברפורמה בתחבורה הציבורית טוענים שאת השינוי נרגיש בעוד שלוש שנים. זה ממש לא מעניין את הנוסעים שרוצים להגיע היום לעבודה. הדר טורוביץ' נסעה והתייאשה
כרטיס התחבורה הציבורית הנטען שומר את נתוני הנסיעות האחרונות שלכם ומסנכרן אותם למאגר מידע