העונה הקודרת טובה לקדירות: מה קורה לשוק המרקים?
אפשר ליהנות ממרק חם גם בקיץ, אבל בחורף הוא הופך ממזון לצורך נפשי. עם החורף שאיחר להגיע, התחילה עונת המרקים: מאבקות ופתרונות להכנה מהירה ועד למנות שמככבות בתפריטי בתי הקפה והמסעדות
אפשר ליהנות ממרק חם גם בקיץ, אבל בחורף הוא הופך ממזון לצורך נפשי. עם החורף שאיחר להגיע, התחילה עונת המרקים: מאבקות ופתרונות להכנה מהירה ועד למנות שמככבות בתפריטי בתי הקפה והמסעדות
ממשקה שמחליף כוס קפה או תה ועד לארוחה שלמה, הימים האלה הם ימי המרק ולמרות הנתרן והחומרים המשמרים, מדובר בשוק אדיר שמוצריו מגיעים כמעט לכל בית בישראל. בדקנו מספר מותגים, ביניהם אלה של אסם וקנור, שעומדים להתייקר - ומצאנו פערים אדירים בין הרשתות השונות
המוצרים האלה נמצאים על המדפים בכל העולם וומשנה לשנה הם צוברים יותר ויותר חשיפה. חברץת קנטר ניתחה יותר מ-300 מיליארד עיסקאות ודירגה את המותגים המובילים בעולם
ג'ילט מחזיקה ביותר מ-90% ממכירות מכשירי הגילוח; ויסוצקי - 80%; קנור - 77% שליטה; מטרנה - 74%; וזה לא הכול. כל עוד הן לא מוכרזות כמונופולים, אתם הצרכנים לא יכולים להגיש נגדן תביעות
שוקולד מקופלת מצופה שלא מתפורר, שוקולד פרה בשילוב בייגלה, פיצה קפואה עם אקסטרה גבינה ותבלין אגוז מוסקט שנוסף למרק נמס בכוס. . כל מה שחדש על המדף
מלחים מאזור צרפת, תבלין אורגני וגם מוס יוגורט שהוא בעצם קינוח. החידושים האחרונים על מדף הסופר שלכם