מבחן ראשון: פיג'ו 3008 PHEV
בתוך גל החשמלי ששוטף את ההיצע של PSA, מגיע אלינו ה-3008 בגרסת PHEV שמבטיחה ומקיימת חסכון מופלג בדלק יחד עם ביצועים מעולים. אבל בפועל תצטרכו ממש להתאמץ כדי להצדיק אותו
בתוך גל החשמלי ששוטף את ההיצע של PSA, מגיע אלינו ה-3008 בגרסת PHEV שמבטיחה ומקיימת חסכון מופלג בדלק יחד עם ביצועים מעולים. אבל בפועל תצטרכו ממש להתאמץ כדי להצדיק אותו
פיג'ו הציגה את מתיחת הפנים ל-3008. בעוד המנועים ותיבות ההילוכים נותרו ללא שינוי, העיצוב עודכן כדי להתאים למראה העדכני של החברה ומערכות הבטיחות המתקדמות מזנקות קדימה
אין עוד קונצרן רכב בעולם שהצליח לחשמל כמעט את כל דגמיו כמו שהצליחה קבוצת PSA, ועוד בלו"ז קצרצר. טעימה ראשונה מעוד שני דגמים היברידיים נטענים חדשים: 508PHEV ו-3008PHEV, שממשיכים את התנופה החשמלית בכל החזיתות
אקווינוקס מתחדש עם מערכות בטיחות אקטיביות, ואנו מעמתים אותו עם מובילי הקטגוריה: ספורטאז' אלוף המכירות, ו-3008 שעוד לא הובס בשום מבחן השוואתי
גרסת הקצה של הקרוסאובר הצרפתי התחדשה בתיבת 8 הילוכים, ובמנוע המכוונן להיות עוד יותר חסכוני. יצאנו צפונה כדי למצוא את ההבדלים
הוא גרף מאז 2016 לא פחות מ-38 פרסים בינלאומיים, ב-2017 הוא הוכתר ל"רכב השנה באירופה" ורשם שיא מכירות חדש עם מאות אלפי מכוניות. עכשיו הוא כאן, ומסתער על השוק הישראלי. אחרי השקה חגיגית ומוצלחת ב-100 מדינות, זה הזמן להכיר את פיג'ו SUV 3008
המגמה בעולם הרכב היא מעבר למכוניות משפחתיות, שמספקות חוויית נהיגה נוחה במכונית מאובזרת ולא נבהלות כשהן יורדות מהכביש לשטח. אירחנו באולפן וואלה! NEWS את מנכ"ל קבוצת לובינסקי דני שביט, שהסביר על המגמות בתחום וסימן את המכונית המעוטרת והמובילה בו
הצרפתים מכורים למנועי דיזל, והיום אנו בוחנים שני קרוסאוברים המנסים לתת מענה חסכוני להגמוניה הקוריאנית-יפנית. האם יצליח הבגט לכופף את כנף הסושי?
3008 מייצג עבור פיג'ו את המהפכה הצרפתית, רכב האמור להוביל אותה לצמרת המכירות. ירדנו למקום הנמוך ביותר בעולם כדי לבדוק, האם יכול ה-3008 לכבוש את הפסגה?
דוד לובינסקי השיקה בארץ את פיג'ו 3008, רכב הפנאי המוביל של המותג עם מראה ספורטיבי, תא נוסעים מפואר ומספר רמות אבזור נדיבות. המחירים, החל ב-140 אלף שקלים