הסיפור שמאחורי ההשקעה: איך להפוך רעיון פשוט למיזם ששווה למיליונים?
בעידן של שפע טכנולוגי ומשקיעים זהירים, סטוריטלינג הוא כבר לא רק כלי שיווקי אלא מיומנות חיונית להצלחתם של סטארטאפים. אז איך הופכים מספרים יבשים לנרטיב משכנע שזוכה באמון המשקיעים?
בעידן של שפע טכנולוגי ומשקיעים זהירים, סטוריטלינג הוא כבר לא רק כלי שיווקי אלא מיומנות חיונית להצלחתם של סטארטאפים. אז איך הופכים מספרים יבשים לנרטיב משכנע שזוכה באמון המשקיעים?
הגעתו של ה-AI לפלטפורמות יומיומיות כמו ווטסאפ מצביעה על התקרבות הטכנולוגיה לחיינו האישיים ומדגימה כיצד בינה מלאכותית יכולה לשנות לא רק את התקשורת, אלא גם את הדרך שבה אנחנו מספרים ומפיצים סיפורים
סטוריטלינג הוא חלק קריטי מכל קמפיין שיווק והוא זה שעושה את ההבדל בין מותגים שזוכרים לכל היתר. אז איך תנצלו את ה-AI כדי לספר סיפור טוב שיביא תוצאות עסקיות, ומה לא כדאי לעשות?
בשיתוף B144, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
מהו סטוריטלינג, אילו טכניקות קיימות ומה אסור בשום פנים ואופן לעשות? אליאב אללוף, מומחה לסטוריטלינג, עם כל מה שצריך לדעת על הנושא החשוב. צפו
בשיתוף מילה פינקלשטיין, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
העברת מסרים בצורה מוצלחת יכולה לשנות את פניו של כל ארגון, אבל איך עושים זאת נכון? מילה פינקלשטיין, מומחית בתחום ומנכ"לית חברת "מילה" המספקת שירותי סטוריטלינג לעסקים וחברות, תסביר לנו מה זה בעצם, ולמה זה כל כך חשוב