הסיפור המוזר על "חוליגנים" והאם הוא מאותת לאן צועד ענף הטלוויזיה (גם) בישראל
בישראל כבר היו סדרות שזכו לרייטינג נמוך בטלוויזיה ולפריחה מאוחרת ברשת, אלא שהמקרה של "חוליגנים" חריג ואולי חסר תקדים. מה הוא מלמד - ואיך זה קשור למדד נילסן האחרון?
בישראל כבר היו סדרות שזכו לרייטינג נמוך בטלוויזיה ולפריחה מאוחרת ברשת, אלא שהמקרה של "חוליגנים" חריג ואולי חסר תקדים. מה הוא מלמד - ואיך זה קשור למדד נילסן האחרון?
הצרכן הישראלי שינה את הרגלי האכילה שלו - ורשתות השיווק מגיבות בהתאם: לפי נתוני סטורנקסט, ב-2017 חלה עלייה של כ-17% בקנייה במחלקות הבשר הטרי. אורית שלום, מבעלי חצי חינם: "המודעות לתחום הטריות בישראל גוברת ומתחזקת"
לפי נתונים ראשונים, המשחק הדרמטי שזכה להארכה, לראשונה בתולדות הסופרבול, הוא השלישי הנצפה ביותר. המשחק ששודר אמש ברשת FOX זכה לנתח צפייה של 72 במדד נילסן. בשנה שעברה צפו כ-49% מהאמריקאים והמשחק הנצפה ביותר היה ב-2015
ענקית המדיה החברתית תעניק לחברת מדידת הרייטינג נילסן גישה לסטטוסים, גם פרטיים, והמידע ישולב השנה במדידת רייטינג חדשה של העניין שיוצרות תכניות טלוויזיה ברשת. אז איך העסק יעבוד?
כמעט עשור מאז שנכנס האייפון לחיינו, ורק השנה תשתנה מדידת הרייטינג בארצות הברית לכזו שתכלול גם צפייה בווידאו שאינו משודר בטלוויזיה המסורתית. בעוד שחברות כמו נטפליקס מערימות קשיים, ערוצי הטלוויזיה דווקא משתפים פעולה
כך עולה מנתוני נילסן. בשוק מעריכים כי ההאטה בצריכה היא תוצאה מאוחרת של המחאה החברתית שהפכה את הצרכן למחושב וזהיר. רמי לוי: "הצרכן יהיה עוד יותר בררן בקניות, כי יש לו עוד פחות כסף בכיס"
סקר חדש מגלה: קוראי הספרים הדיגיטליים עושים זאת במיטה, בעלי הטאבלטים משתמשים בהם מול הטלוויזיה