יש תחרות, המחירים יורדים: מה קרה ליוקר המחיה בעשר שנים?
יצאנו להשוות את המחירים לאלה של 2013: היכן הם היכו בכיס שלנו, מי מובילים את ההתייקרות ומה קרה לשכר שלנו מול עליות המחירים? דבר אחד בולט בתוצאות: במקומות שבהם יש תחרות, היא פועלת לטובתנו
יצאנו להשוות את המחירים לאלה של 2013: היכן הם היכו בכיס שלנו, מי מובילים את ההתייקרות ומה קרה לשכר שלנו מול עליות המחירים? דבר אחד בולט בתוצאות: במקומות שבהם יש תחרות, היא פועלת לטובתנו
התכנית שפותחה במשותף בידי משרד הרישוי והרלב"ד, יוצאת החודש לפיילוטים ראשונית. החידושים: לימוד דיגיטלי עצמי מסרטונים, מבחני שלב ויותר תרגול בכביש. הדגש: זיהוי סיכונים. היישום: עד סוף 2024
גבר בן 60 איבד את הכרתו במהלך מבחן נהיגה ביישוב בדרום הארץ. הבוחן חייג למד"א וקיבל הוראות בטלפון בניסיון להציל את חייו. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה. הבוחן: "ניסיתי לעשות החייאה, הזזתי את ההגה כדי למנוע תאונה"
מדוע גם כשזה מגיע לשיעורי נהיגה, החיפזון מהשטן ומאילו מורים לנהיגה עדיף להתרחק? כל האמת על שיעורי נהיגה
עכשיו זה רשמי, מנהל אגף הרישוי במשרד התחבורה: "יש פערים לרעה במחוז הצפון, זה לא הולך להשתנות. ישנן אכלוסיות ששיעורי המעבר שלהן את מבחני הנהיגה המעשיים נמוכים יותר". יש בידי המשרד את נתוני ההצלחה של מורי הנהיגה בישראל, אך אלו אינם מפורסמים
במסגרת תכנית משרד החינוך לקידום זהירות בדרכים תכנית חדשה תציע לתלמידים חינוך תעבורתי בבית הספר שבסיומה ייבחנו במבחני התיאוריה במימון המשרד. במשרד מקווים להעלות את אחוזי ההצלחה במבחנים ב-10%
ועדת השרים לחקיקה אישרה את הרפורמה לפיה לימודי הנהיגה יחלו בגיל 16.5 ויערכו במרכזים מיוחדים. כעת נותר להעבירה בחוק
איסור על נסיעת משאיות ושלל האיסורים המופרזים בחוקי התעבורה ינציחו את תאונות הדרכים. רמי שני מציע למוסדות החינוך הגבוה לקחת חלק בפתרון הבעיה