מול הסיניות וטסלה מודל 3: אופל אסטרה החשמלית בנהיגה ראשונה
אופל אסטרה e החדשה תהיה המשפחתית החשמלית האירופית הראשונה שעושה עלייה. בארץ כבר מחכות לה משפחתיות חשמליות סיניות שיהיו זולות בהרבה. האם היא שווה את תוספת המחיר?
אופל אסטרה e החדשה תהיה המשפחתית החשמלית האירופית הראשונה שעושה עלייה. בארץ כבר מחכות לה משפחתיות חשמליות סיניות שיהיו זולות בהרבה. האם היא שווה את תוספת המחיר?
אופל אסטרה e החדשה תהיה המשפחתית החשמלית האירופית הראשונה שעושה עלייה. בארץ כבר מחכות לה משפחתיות חשמליות סיניות שיהיו זולות בהרבה. האם היא שווה את תוספת המחיר?
כשמילות המפתח בשוק הרכב הן חסכון בדלק והפחתת זיהום, העתיד של המכוניות הספורטיביות נראה עגום. ואז באה ה-GSe ומנסה ליהנות מכל העולמות
אופל אסטרה היא נציגה של גל חדש של מוצרים בקו של היצרנית הגרמנית שחוזרת למצוא את הכיוון שלה תחת כנפי סטלנטיס. במקרה של האסטרה יש לה מוצר מצוין עם שלוש בעיות רציניות מאוד
באופל סופרים את האסטרה החדשה כחלק משושלת בת 12 דורות לאורך 86 שנים. אבל הדגם הזה הוא פתיחת דף חדש בהיסטוריה של החברה הזו. טעימה קצרה מהמכונית והסיפור הגדול יותר של אופל
אופל אסטרה חוזרת בדור שישי, מתוחכם יותר, מעט יותר גדול ועם בסיס שמגיע מפיג'ו. בסיבוב הזה תהייה לה הנעה היברידית נטענת, תא נוסעים מתקדם ומערכות בטיחות חדשות