עוד לא אבדה התקווה: נהיגה ראשונה באודי Q5
לא פשוט להיות יצרנית אירופית בעידן הנוכחי, לא פשוט להיות כזו ששוק היעד שלה הוא ארה"ב ובתוך זה, לא פשוט להיות אודי שסיימה את 2024 שלישית מבין יצרניות היוקרה הגרמניות. אבל להן אין את ה-Q5
לא פשוט להיות יצרנית אירופית בעידן הנוכחי, לא פשוט להיות כזו ששוק היעד שלה הוא ארה"ב ובתוך זה, לא פשוט להיות אודי שסיימה את 2024 שלישית מבין יצרניות היוקרה הגרמניות. אבל להן אין את ה-Q5
השקת Q6 לא אומרת שאודי מוותרת על מנוע השריפה הפנימית. אז קבלו את הדור השלישי של ה-Q5, עם מנועי בנזין, דיזל, גרסת ביצועים לוהטת ואופצית פלאג אין, כל הפרטים
הוא נראה טוב, עם תא נוסעים איכותי ומרווח, יש לו מנוע היברידי נטען שמציע ביצועים מעולים עם צריכת דלק פנטסטית ורק חתיכת פלסטיק קטנה שיגעה את יואב
אובדן בלמים במכונית הוא אחד הפחדים הגדולים ביותר של כל נהג, ואחת הסכנות הגדולות ביותר לנוסעים ברכב ולסובבים אותו. כאשר זו נובעת מרשלנות, מסתבר שבתי המשפט לא נותנים הנחות ונחושים להרתיע