רכבנו על CFOMTO 450MT: זה לא אופנוע, זה טיפול פסיכולוגי
כבר הרבה זמן לא הגיע לכאן כלי מסקרן כל כך, שתולים בו תקוות רבות כל כך, כזה שמתיימר לעשות שינוי אמיתי. ועוד אחד צנוע נפח, בסגמנט האדוונצ'ר ומתוצרת סין
כבר הרבה זמן לא הגיע לכאן כלי מסקרן כל כך, שתולים בו תקוות רבות כל כך, כזה שמתיימר לעשות שינוי אמיתי. ועוד אחד צנוע נפח, בסגמנט האדוונצ'ר ומתוצרת סין
המגה-אדוונצ'ר של טריומף נכנס לתחרות הקשה של חבורת החוד של הכלים הכבדים מאירופה. מולו נמצאים מתחרים מבוססים כמו ב.מ.וו GS ו-KTM. מה הסיכוי שלו לשכנע אותם?
יצרנית האופנועים האיטלקית דוקאטי ממש לא מתקשרת לאופנועי שטח, ואז היא מוציאה את הדזרט X וגורמת לסביו לשיר, עד המחיר...
זה סיפור על איטריות שנדדו מסין לאיטליה, על אופנה ועל אופנוע אחד שמצליח להרשים כבר במפגש הראשון שלו. זה מספיק כדי להתמודד עם היפנים?
אחרי כמה גישושים, אבל בלי נציגות של ממש, דוקאטי נכנסת ללב קבוצת האדוונצ'רים ועושה את זה עם כלי קשוח ומתקדם. הכירו את הדזרט X
אחרי הנורדן 901 והטוארג 660, מתקפת האדוונצ'רים המשולשת של חברת עופר אבניר מסתיימת לעת עתה עם הגעתו לארץ של ה-CF moto 800 MT. יצאנו למפגש התרשמות קצר עם אופנוע סיני שהוא בכלל לא יודע שהוא כזה
לאחר שנים של היצע דגמים (מרשימים בפני עצמם ככל שיהיו) דליל נראה שחברת אפריליה סימנה לעצמה מספר מטרות ברורות למדי ובחסות החברה האם החלה בהסתערות מחושבת לכיוונן
אבותיו סקנדינבים, הוריו אוסטרים ועכשיו הוא עשה עליה לישראל. הדרמנו לנופי הערבה והרי אילת לפגוש לראשונה את ההוסקוורנה נורדן 901 המסקרן והמדובר כדי לראות, הכצעקתו?
KTM השיקה את ה-1290 סופר אדוונצ'ר החדש, לקחנו את הגרסה הבכירה והיקרה של הקולקציה החדשה להתרשמות קצרה ומהירה, תרתי משמע, וחזרנו עם כמה סימני שאלה והמון סימני קריאה
יבואנית KTM לישראל מציגה את שני דגמי האדוונצ'ר שלה, ה-890 וה-1290 בשלל גרסאות. החל בסופר אדוונצ'ר לתיור ארוך טווח ועד לכלי קצה במהדורה מוגבלת. המחירים והפרטים בפנים
א' זה אדוונצ'ר, ב' זה ברכיים צמודות. ומהן ג', ד' וכל השאר? כתבנו עלה על בגדי בית ספר של הטרנד הכי לוהט כיום בעולם הדו גלגלי ויצא ללמוד את הא'-ב' של האופנועים הכבדים בשטח באוהלו של הכהן הגדול
רוב הלקוחות הפוטנציאליים שלו הולכים לפסול את ה-VOGE 500DS על בסיס דעות קדומות בלבד. אבל הם מפסידים את הסיני הראשון שמסתכל ליפניים בלבן של הפנסים ברמת המוצר
KTM לקחו את כל מה שהם יודעים על אדוונצ'רים מהכלים הגדולים שלהם, ודחסו הכל ל-390 אדוונצ'ר, שמציע מעטפת שימושיות רחבה במחיר של קטנוע גדול
יבואנית KTM לישראל מתחילה בשיווק ה-390 אדוונצ'ר, עם עיצוב וטכנולוגיה של האחים הגדולים, רק במימדים קטנים. המחיר: 40 אלף שקלים
בלי פלאברות, בלי איזו מורשת אדוונצ'ים מפוארת, ומי יודע מה תפסנות תחת, מוטו גוצי משחררת אדוונצ'ר בינוני שהוא הכל חוץ מבינוני. קבלו רכיבה ראשונה על ה-V85TT
אפריקה טווין החדש לקח את הידידותיות למשתמש שהייתה בדורות הקודמים והוסיפה להם מלוא החופן טכנולוגיה ומערכות מתקדמות. התרשמות ראשונית מהאדוונצ'ר החדש לכנף האדומה
אופנועי האדוונצ'רים הם הכלים הרב תכליתיים של עולם הדו גלגלי. מתמרנים בעיר, מכסי מרחקים מצוינים ויש כאלו שגם יביאו אתכם רחוק בשטח. ה-790 אדוונצ'ר R של KTM הוא אחד מהם
החל שיווק אופנוע האדוונצ'ר של מוטוגוצי. ה-V85TT שואב מוטיבים עיצוביים מההיסטוריה של מוטוגוצי עם טכנולוגיה עדכנית. המחיר: החל מ-86 אלף שקלים. יהיה זמין גם בגרסת A1
"מקום טוב באמצע" הוא ביטוי שלרוב מתייחס לפשרות שנדרשות כדי לייצר משהו. אבל ה-KTM790 אדוונצ'ר הוא היוצא מן הכלל, ואופנוע יוצא מן הכלל בכלל
ב.מ.וו GS היה אופנוע האדוונצ'ר הראשון עוד לפני שלקטגוריה הזו היה שם. מאז כולם מנסים להדיח אותו, והוא בתורו קובע את הרף. האם ה-R1250GS החדש שומר עליו?
קטגוריית אופנועי האדוונצ'ר בנפח בינוני מתרחבת עם שני אופנועים חדשים של ב.מ.וו. אלו הצמד F750GS ו-F850GS ששיווקם החל בישראל. המחירים: 79 אלף שקלים ל-750 ו-108 אלף שקלים ל-850