מבחן דרכים: VOGE 500 DS - הסיני הכי יפני שיש
רוב הלקוחות הפוטנציאליים שלו הולכים לפסול את ה-VOGE 500DS על בסיס דעות קדומות בלבד. אבל הם מפסידים את הסיני הראשון שמסתכל ליפניים בלבן של הפנסים ברמת המוצר
רוב הלקוחות הפוטנציאליים שלו הולכים לפסול את ה-VOGE 500DS על בסיס דעות קדומות בלבד. אבל הם מפסידים את הסיני הראשון שמסתכל ליפניים בלבן של הפנסים ברמת המוצר
KTM לקחו את כל מה שהם יודעים על אדוונצ'רים מהכלים הגדולים שלהם, ודחסו הכל ל-390 אדוונצ'ר, שמציע מעטפת שימושיות רחבה במחיר של קטנוע גדול
יבואנית KTM לישראל מתחילה בשיווק ה-390 אדוונצ'ר, עם עיצוב וטכנולוגיה של האחים הגדולים, רק במימדים קטנים. המחיר: 40 אלף שקלים
בלי פלאברות, בלי איזו מורשת אדוונצ'ים מפוארת, ומי יודע מה תפסנות תחת, מוטו גוצי משחררת אדוונצ'ר בינוני שהוא הכל חוץ מבינוני. קבלו רכיבה ראשונה על ה-V85TT
אפריקה טווין החדש לקח את הידידותיות למשתמש שהייתה בדורות הקודמים והוסיפה להם מלוא החופן טכנולוגיה ומערכות מתקדמות. התרשמות ראשונית מהאדוונצ'ר החדש לכנף האדומה
אופנועי האדוונצ'רים הם הכלים הרב תכליתיים של עולם הדו גלגלי. מתמרנים בעיר, מכסי מרחקים מצוינים ויש כאלו שגם יביאו אתכם רחוק בשטח. ה-790 אדוונצ'ר R של KTM הוא אחד מהם
החל שיווק אופנוע האדוונצ'ר של מוטוגוצי. ה-V85TT שואב מוטיבים עיצוביים מההיסטוריה של מוטוגוצי עם טכנולוגיה עדכנית. המחיר: החל מ-86 אלף שקלים. יהיה זמין גם בגרסת A1
"מקום טוב באמצע" הוא ביטוי שלרוב מתייחס לפשרות שנדרשות כדי לייצר משהו. אבל ה-KTM790 אדוונצ'ר הוא היוצא מן הכלל, ואופנוע יוצא מן הכלל בכלל
ב.מ.וו GS היה אופנוע האדוונצ'ר הראשון עוד לפני שלקטגוריה הזו היה שם. מאז כולם מנסים להדיח אותו, והוא בתורו קובע את הרף. האם ה-R1250GS החדש שומר עליו?
קטגוריית אופנועי האדוונצ'ר בנפח בינוני מתרחבת עם שני אופנועים חדשים של ב.מ.וו. אלו הצמד F750GS ו-F850GS ששיווקם החל בישראל. המחירים: 79 אלף שקלים ל-750 ו-108 אלף שקלים ל-850