תביעה ייצוגית נגד לינקדאין בישראל: הסוף לשיטת מצליח במנויי הפרימיום?
במסגרת העליהום הכללי על הרשתות החברתיות, כעת מגיע גם תורה של לינקדאין לתת הסברים על ברירת מחדל שהיתה נהוגה בפלטפורמה עד לאחרונה וגרמה למשתמשים לשלם על מנוי פרימיום מבלי שבחרו בכך
במסגרת העליהום הכללי על הרשתות החברתיות, כעת מגיע גם תורה של לינקדאין לתת הסברים על ברירת מחדל שהיתה נהוגה בפלטפורמה עד לאחרונה וגרמה למשתמשים לשלם על מנוי פרימיום מבלי שבחרו בכך
קרן תובענות ייצוגיות במשרד המשפטים וקבוצת עוגן משיקים פרויקט בהיקף של למעלה מ- 50 מיליון שקל, שיסייע ליותר מ- 1,600 משקי בית להיחלץ מהחובות הכספיים ומההתנהלות שהובילה אליהם
תובענה ייצוגית היא דרכו של האזרח היחיד להגיש תביעה בשם ציבור נפגעים בנושא מסוים. בעוד שלכל אינדיבידואל בציבור מסוים נגרם נזק קטן יחסית, הרי שיחד, כקבוצה, הם עשויים לקבל פיצוי המגיע לסכומי עתק של מאות מיליוני שקלים
בהסדר פשרה שהושג עם חברת "פרוטארום" המחזיקה מפעל במפרץ חיפה, הוחלט כי יושקעו מיליוני שקלים על מנת למגר את הריחות הנובעים מהמפעל. כל זאת עקב תובענה ייצוגית שהובילו שני עובדים שמאסו מהריח הרע
לטענת התובעים, כשל מערכתי גרם בת"א לגביית יתר בשנים 2007-2008, בהיקף של 50 מיליון שקל. הכשל קיים גם בערים נוספות