הפסיכולוגיה שמאחורי הקופון
שוברי ההנחה חוזרים בגדול: בחסות האינטרנט, שבים הקופונים למפתים עבור הצרכנים, שכבר לא מתביישים להיכנס לעסק ולנופף בשובר בגאווה. האם זה באמת משתלם, ומי המרוויח הגדול?
שוברי ההנחה חוזרים בגדול: בחסות האינטרנט, שבים הקופונים למפתים עבור הצרכנים, שכבר לא מתביישים להיכנס לעסק ולנופף בשובר בגאווה. האם זה באמת משתלם, ומי המרוויח הגדול?
הסוכריה המתולתלת הגיעה לארוע יח"צני אבל סירבה לשתף פעולה עם המתנות וההנחות. וואלה! סלבס לא מבינה למה