הקריסה במכירות ברשתות האופנה: מי האשם העיקרי?
רשתות האופנה המובילות במשק, שחלקן נקלעו לקשיים כלכליים, ובעלי חנויות ההלבשה נלחמים בהקלות הייבוא של שר האוצר - בטענה כי הן מפנות לקוחות רבים לרשת. אבל האחריות לצאת מהמשבר היא גם שלהם. ניתוח וואלה! עסקים
רשתות האופנה המובילות במשק, שחלקן נקלעו לקשיים כלכליים, ובעלי חנויות ההלבשה נלחמים בהקלות הייבוא של שר האוצר - בטענה כי הן מפנות לקוחות רבים לרשת. אבל האחריות לצאת מהמשבר היא גם שלהם. ניתוח וואלה! עסקים
הרכישות באינטרנט נוגסות ברווחי רשתות האופנה וכך גם הקניונים ומרכזי המסחר - אבל למרות זאת הן מציגות רווחים נאים. האם יש ממש באיומי ראשי הרשתות והאם יש הצדקה להגביל את התחרות מחו"ל?
הרשתות שמניותיהן נסחרות בבורסה - פוקס, קסטרו וגולף - טרם פרסמו דוחות לרבעון השלישי, אך על פי הערכות תוצאותיהן צפויות להיפגע ברבעון הרביעי
ארבעה מכל עשרה קונים דיווחו כי רשתות האופנה לא נהגו כלפיהן בהגינות בעת הרכישה. מדד חדש של המועצה הישראלית לצרכנות מדרג את הטענות המרכזיות של הקונים
תחרות גוברת, שכר דירה מכביד בקניונים, העלאת שכר המינימום וההאטה בשוק המקומי, היו הנימוקים המרכזיים של רשתות האופנה הישראליות לתוצאות החלשות שהציגו בתשעת החודשים הראשונים של השנה