36 מיליון ש"ח יוקצו להשקעות סביבתיות בנגב המזרחי
המשרד להגנת הסביבה יעניק 36 מיליון שקל לרשויות הנגב המזרחי - דימונה, ערד, ירוחם ומצפה רמון לטובת פיתוח והשקעות סביבתיות

המשרד להגנת הסביבה יעניק 36 מיליון שקל לרשויות הנגב המזרחי - דימונה, ערד, ירוחם ומצפה רמון לטובת פיתוח והשקעות סביבתיות
ד"ר תמר מקוב מאוניברסיטת בן גוריון עוסקת בנזק הסביבתי שנגרם כתוצאה מהקניות שלנו. היא חושפת מה הסיבה שקניות ברשת עלולות לזהם יותר מאשר בחנות וכמה מהמוצרים שהחזרנו הולכים לפח, ומציגה עמדה מפתיעה ביחס לפלסטיק
ב-2024, אחריות תאגידית סביבתית וחברתית חייבת להיות חלק מהמודל העסקי של כל ארגון, אך ללא שיווק נכון של המהלכים, הצעת הערך לצרכן עלולה להתפספס. לכבוד יום כדור הארץ, שאלנו סמנכ"ליות מהחברות המובילות בישראל איך משווקים היום קיימות והופכים אותה ליתרון תחרותי?
חברת סיבוס פלאקסי, המובילה בישראל בענף ההטבות לעובדים, מוציאה (שוב) לדרך, את אליפות המחזור לחברות, ארגונים ותאגידים, בשיתוף עם תאגיד המחזור תמיר. ההרשמה לתחרות החלה היום ועובדי החברה המנצחת יזכו בפרס בשווי 10,000 שקלים
לכבוד פרויקט הקיימות 2024 מיזם האירוח והקולינריה ILU ויקב הרי גליל פותחים מסעדה איטלקית בהשראת הרחוב של ניו ג'רזי. אל תחמיצו
DECATHLON מודיעה על מיתוג חדש, חזון נועז וחווית לקוח משודרגת. בתכנית: התייעלות אנרגטית ועיצוב חדשני של יותר מ-1700 חנויות הרשת בעולם
כל משפחה בישראל מאבדת סכום זה בשנה בשל זריקת מזון לפח והשלכותיו. מה הנזק למשק הבית, למדינה ולסביבה, ואיך אפשר לצמצם את התופעה?
קרוב לחצי מיליארד אנשים בעולם סובלים מתת תזונה ומספר כפול מהשמנת יתר, אבל שום גורם לא לוקח אחריות והנושא מופקר לשוק הפרטי. זרוע השקעות החדשנות של ענקית המינרלים הישראלית ICL מחפשת את החברות הבאות בתחום הקיימות. פינת המשקיעים
רק לאחרונה ערן שפיגל הקים את YOOZ, חברה של מוצרי איכות בני קיימא לבית ולפנאי. זמן קצר לאחר מכן הוא גויס וכעת העסק על סף קריסה. זה הזמן שלכם להתרשם ואולי גם לקנות ולהציל לו את הביזנס
קבוצת לוריאל הכריזה על הקמת קרן תרומות חדשה בסך 15 מיליון אירו לתמיכה בקהילות פגיעות עבור חיזוק החוסן בפני אסונות אקלים. קרן החירום האקלימית של לוריאל תאפשר לארגוני סיוע ייעודיים לעזור לאותן אוכלוסיות מאוימות אסון אקלימי, הן להיערך לקראתו והן להתאושש ממנו
'טבע' מתחייבת לשמור על הסביבה ועוברת לחשמל ירוק. במסגרת הסכם שת"פ ארוך טווח עליו חתמה החברה, היא מתחייבת לרכוש חשמל ירוק ממתקנים סולאריים ייעודיים שתקים חברת Israel Renewables EDF הצרפתית, בכך היא עוברת לעשות שימוש בחשמל מאנרגיה סולארית נקייה בחמשת אתריה
בקיץ הישראלי הלוהט כולנו משתמשים במזגן, אבל לצד היתרונות, השימוש בו מאיץ את משבר האקלים, ההתחממות הגלובלית גורמת לעליה נוספת בטמפרטורות, הנזק לסביבה הוא דרמטי ועלות צריכת החשמל שלנו עולה. שוק המיזוג מציע כמה פיתרונות
משבר האקלים הפך בשנים האחרונות לנושא מרכזי שעולה בקביעות לסדר היום הציבורי, לצד יוקר המחייה, אתגרים ביטחוניים ותרחישים פוליטיים. מסקר שנערך לקראת פתיחת שנת הלימודים החדשה, ניכר כי 91% מההורים בישראל רואים חשיבות בשילוב נושא הקיימות בתוכנית הלימודים השנתית
החל משנת 1974, מציינים בעולם בתאריך 5.6 את 'יום איכות הסביבה הבינלאומי' במטרה להזכיר את גודל החשיבות לצמצום הנזקים ולעודד פעולות מתחשבות בקרב הציבור. שמירה על הסביבה היא לא רק עניין ציבורי אלא גם עניין פרטי - כך תוכלו לקחת חלק קטן בשינוי גדול ומיוחל
לכבוד 'יום איכות הסביבה הבינלאומי', בדקנו עד כמה חשוב לישראלים שמקום העבודה שלהם יקיים התנהלות מתחשבת בסביבה וגילינו הבדלים בין גברים לנשים, בין תושבי המרכז לתושבי הפריפריה ואפילו חשפנו קשר ישיר בין גובה השכר לבין רמת החשיבות שהעובדים נותנים לנושא הקיימות
עולם האופנה משתנה וניראה כי מאז תקופת הקורונה אף יותר. בעוד המגפה גרמה לנו להסתכל קצת אחרת על החיים עצמם, לא מעט אנשים ברחבי העולם אימצו התנהלות מתחשבת בכדור הארץ והחליטו לצמצם הוצאות על ביגוד נוכח ההתחממות הגלובלית, חלקם אפילו הפכו את זה לעיסוק ודרך חיים
סודהסטרים, בשיתוף פעולה עם עמותת 'דלפיס' למען היונקים הימיים בישראל, משיקים מהדורה מיוחדת של בקבוקים אישיים ומעוצבים, המיועדים לשימוש רב־פעמי, עם דמותה של יוליה כלבת הים, כאשר כל ההכנסות הן קודש לקמפיין העמותה 'מקימים בית ליוליה', להחזרת כלבי הים לישראל
מגמה מתעצמת בעולמות הטיפוח היא שימוש בתכשירים בעלי אג'נדה סביבתית-חברתית והפלטפורמה הישראלית OH!GLOW, שנולדה בימי הקורונה, היא בית לעשרות מותגי בוטיק כאלו מרחבי העולם. חג השבועות, שמצדיע לטבע, הוא עיתוי ראוי להכיר יוזמה ישראלית עם אמירה מתחשבת וערך מוסף
החידושים שמציג המותג nespresso, משאירים את הקפה, המשקה החם שאנחנו אוהבים, לרלוונטי וטעים גם בימים לוהטים שיגיעו עם הקיץ. החדשנות, שהיא ערך מוביל באג'נדה של המותג, הצליחה לייצר מוצרים, טעמים והצעות למתכונים קרים - יצאנו לבדוק (ולטעום)
מתי לאחרונה בדקתם שהכסף שלכם מושקע בגופים שמחזירים לחברה ולסביבה? הפורום הישראלי לכלכלת אימפקט (IFIE), מגלה שהישראלים מאמצים את המגמה העולמית ומעדיפים להשקיע יותר בארגונים שעושים טוב לחברה ולסביבה. מיהם הגופים הישראלים שמגלים אחריות תאגידית?
יוצרת התוכן, המאמנת והיזמית לירן כוהנר נבחרה זו השנה השנייה למובילת נבחרת הקיימות של לוריאל ישראל 2023. במסגרת זו תיקח לראשונה חלק גם בקמפיין קיימות בינלאומי של לוריאל לרגל חודש כדור הארץ, שמטרתו להעלות מודעות להפחתת השימוש בפלסטיק
תרבות צריכת מוצרי החשמל בישראל הגיעה לממדים קיצוניים שהפכו אותם לאויב הסביבתי הגדול ביותר שאחראי ל-70% מהפסולת הרעילה. בסמוך ליום כדור הארץ ובמטרה לצמצם את הנזק שנגרם לו, הוקם מפעל המיחזור למקררים ומזגנים בהתאם לתקינה האירופאית ובהשקעה של 30 מיליון שקל
מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי Triumph חוגג עם כדור הארץ את יומו המיוחד שחל בכל 22.4 ומשיק קולקציה חדשה עשויה מבדים ממוחזרים. בנוסף, מצהיר המותג כי הוא מעמיק את המעורבות הסביבתית ומרחיב את היוזמה החברתית-סביבתית ל-8 מדינות נוספות
שמירה על כדור הארץ היא נושא שלא יורד מסדר היום ונדמה שרובנו מתאמצים ומאמצים התנהלות יומיומית מתחשבת בסביבה. אלא שהכוח האמיתי נמצא בעולם העסקי ולכן הכניסו חברות ומותגים את נושא הקיימות לאג'נדה הארגונית שלהם ופועלים נמרצות לקידומו
'יום כדור הארץ העולמי' (Earth Day) מצוין בכל שנה בתאריך 22.4 ברחבי העולם ומטרתו לקדם את ההכרה הציבורית ביכולתו של כל אדם להשפיע על הסביבה למענו, למען ילדיו ולמען הדורות הבאים אחריהם. לכבוד הכדור, יצאנו להכיר פיתוחים ישראלים שנועדו לשמור עליו - וחזרנו גאים
המותג ההולנדי Kinfill לניקוי וטיפוח הבית, בחר בנשים ישראליות חזקות לקמפיין ההשקה המקומי. ל-3 השגרירות בישראל מטרה ברורה אחת: להוביל מהפכה צרכנית בתחום הניקיון! הן יראו כי יש בכוחם של שינויים קטנים ובחירות נכונות - לחולל שינוי מהותי (ואמיתי) לטובת הסביבה
סקר חדש חושף נתונים על היקף בזבוז המזון בישראל. למעלה ממחצית מהישראלים מדווחים על זריקת מזון מדי יום ו-82% ישראלים מספרים שהם מוטרדים מההשלכות, תרתי משמע. מהו סוג המזון שאנו זורקים הכי הרבה? לא תאמינו, אבל הוא דווקא הבסיסי מכולם
יום הצרכן העולמי שצוין בשבוע שעבר ברחבי העולם התקיים השנה בסימן אנרגיה ירוקה, לכבוד כך, בדקה רשות ההסתדרות לצרכנות, את הרגלי הצריכה של הישראלים וגילתה מה השתנה, מי האחראים לצריכה מתחשבת, ולמה למעלה מ-75% מהישראלים לא סומכים על הרשויות בעניין הזה?
בתערוכה "אטומה" משתתפים יותר מ-30 אמנים ומעצבים ישראליים, שלקחו את שקית הזבל השחורה שקיימת כמעט בכל בית, ונתנו לה חיים חדשים ומשמעות מקורית
חברת מרס ריגלי הצהירה כי 100% מהקקאו בו תשתמש לטובת ייצור השוקולד שלה, יגיע ממקורות בני קיימא. בדו"ח הקקאו שפרסמה, פירטה את ההתקדמות האחרונה שלה ליצירת שרשרת אספקה שתסייע להפחתת הנזק הסביבתי, הגנה על יערות ומניעת כריתת יערות
הירוק אולי מתחיל בבית, אבל נמשך במקום העבודה: עובדים שנושאי קיימות, סביבה ושמירה על כדור הארץ קרובים ללבם, החליטו ליזום פרויקטים בתחום ששינו את הרגלי הצריכה והמיחזור בחברות שבהן הם מועסקים
האם ידעתם שהג'ינס הוא אחד הפריטים המזהמים בעולם? הפקת האופנה החדשה שלפניכם עוסקת בתעשיית האופנה בהקשר הסביבתי, בוחנת את תרבות הצריכה המודרנית וגם מציעה כמה אלטרנטיבות מקיימות לרשתות האופנה המהירות
זוכרים את האריזה של ברילה עם ה"חלון"? בימים אלו יוצא מותג הפסטה המוביל 'ברילה' במהלך בינלאומי התומך בקיימות ומשיק אריזות חדשות ללא פלסטיק. המהלך כולל קמפיין תחת המסר: "אריזה חדשה, אותו טעם נפלא, פחות פלסטיק"
תאגיד הממתקים הבינלאומי מרס (MARS) שמייצר מותגים מובילים כגון M&M, Snickers, Skittles, Orbit ועוד, פועל למען הכלכלה המעגלית לפיה, חומרי אריזה אינם הופכים לפסולת, אלא מאפשרים שימוש חוזר. המהלך כולל עיצוב מחדש של 12,000 אריזות בהשקעה של מאות מיליוני דולרים
מה עושים עם שאריות? לא זורקים לפח: מותג הפסטה האיטלקי 'ברילה' יוצא בקמפיין עולמי (גם בישראל) עם אתגר ב-TikTok במטרה להילחם בבזבוז מזון. האתגר פותח בפני הצרכן עולם של רעיונות, כולל מתכונים ייחודיים ושימושים יצירתיים לפסטה שנותרה לאחר הארוחה
הנעלים של volvo: יצרנית הרכב השבדית השיקה קמפיין עולמי, שנולד בישראל, במסגרתו נקרא הציבור למעט ככל האפשר בשימוש ברכב. הליכה ברגל היא החלופה המומלצת, בהיותה בריאה גם לגוף וגם לסביבה. לרגל המהלך השיקה החברה נעליים עשויות חומרים ממוחזרים
באווירת יום כיפור שבה מושגים כמו "תשליך" ו"תיקון" נזרקים לאוויר, אנחנו מציעים לכם דווקא לא לזרוק דברים - אלא לנסות לקחת אותם - גם אם הם שבורים או מקולקלים - ולהפיח בהם חיים חדשים ויפים
טליה לוין שתתה בבר הישראלי הראשון שמגיש אך ורק משקאות שמקורם בייצור עצמי, והיא חושבת שגם אתם צריכים לעשות את זה. גם אם אתם לא משתגעים על קוקטיילים
בעוד שנושאים בוערים כמו שינויי האקלים ואיכות הסביבה ממשיכים להטריד את כולנו, שיווק ערכים סביבתיים וחברתיים הולך וצובר תאוצה, לעתים רבות על חשבון הצרכן. אז איך ערכים יכולים לסייע לחיזוק המותג שלכם, ומתי נכון לעשות את זה?
סודההסטרים מתרעננת. חברת המים המוגזים המובילה בעולם חושפת אסטרטגיית מיצוב ומיתוג מחדש שעולה היום לאוויר ב-50 המדינות בהן היא פועלת - תחת הקריאה Push for Better. "זהו פרק חדש במסע של סודהסטרים לשנות את הדרך שבה אנשים בכל העולם צורכים משקאות קלים"
עם המודעות הגוברת למשבר האקלים, לתנאי העובדים בתהליכי ייצור בעולם השלישי ולסחר הוגן, יותר צרכנים רוצים שהקניות שלהם ישקפו את הערכים שבהם הם מאמינים וכך מתרבים סוגי התוויות על גבי המוצרים. האם אתם מכירים את כולן? הנה המדריך המלא
חברי מועצת הסנהדרינק ביקרו ביקב הרי גליל, פגשו את העושים במלאכה ונחשפו לכמה יינות חדשים שכדאי גם לכם להכיר
דור ה-z משנה את החוקים, מוביל לכלכלה שיתופית ומצעיד את העולם לעבר אחריות סביבתית. גם בתחום האופנה, קצב הגידול של קטגוריית היד השנייה בעולם הוא 27% בשנה ורק בארה"ב הקטגוריה מוערכת בכ-24 מליון דולר. סטורי פותחת מחלקת כזו ומובילי תחום האופנה לוקחים חלק בהשקה
ב-1 בספטמבר יחזרו לספסל הלימודים קרוב ל-2 מיליון תלמידים, ואיתם כמויות בלתי נתפסות של בקבוקי פלסטיק חד פעמיים מזהמים. בעיתוי מדויק, יוצאת קבוצת עזריאלי במהלך סביבתי, "מסר בבקבוק", במסגרתו תחלק 50 אלף בקבוקים רב פעמיים במטרה לצמצם שימוש בפלסטיק
המאבק המרכזי של העשור האחרון הוא ללא ספק שמירה על הסביבה ומיגור ההתחממות הגלובלית. המודעות הביאה את הציבור לפתח למידה והסתגלות לאורך חיים פחות בזבזני. מדינות מקדמות רפורמות וחברות בעולם פועלות להפחתת הזיהום, כאלו הן הישראליות: Rasner, Shareitt ו-mysize
שבוע הקיימות 2022 יוצא לדרך בפעם השנייה ומציג פתרונות קולינריים להתמודדות עם משבר האקלים והשלכותיו העתידיות, לצד יינות חדשים של יקב הרי גליל
הפשניסטה, המשפענית וכוכבת הרשת שיר לוי אשר בבעלותה מותג האופנה REFUTER, המזוהה עם אג'נדה קיימות, פותחת לראשונה חנות פופ אפ והיא תוקם בקניון בעופר רמת אביב. עד כה מכרה לוי את הפריטים באתר האון ליין בלבד
לרגל יום האוקיינוסים העולמי שחל היום (8 ביוני), הכריזה חברת התזונה 'הרבלייף', על שותפות בת שנתיים עם ארגון Plastic Bank, מיזם חברתי ששואף להמיר פלסטיק בתועלות משפרות חיים. באמצעות שותפות זו, הרבלייף שואפת למנוע זרימה של 180,000 ק"ג פלסטיק לאוקיינוסים
לראשונה בעולם: חברת adidas תשיק קולקציית נעלי אופנה העשויה מכ- 70% פלסטיק שנאסף מהאוקיינוסים בהמשך לשיתוף הפעולה רחב מימדים, בתחום הספורט והסביבה בין החברה לארגון Parley הפועל לטיהור האוקיינוס - Today's icons, made for tomorrow
משקיעים בעתיד: המחויבות לאיכות הסביבה היא כבר מזמן לא מס שפתיים, אלא כאן כדי להישאר ולהוביל את כולנו לעולם נקי יותר. כדי לבחון איך מדינת ישראל והעולם העסקי נערכים לעידן האנרגיה ירוקה, כינסנו פאנל מומחים מתחום האנרגיה וההשקעות