סקודה קודיאק החדש: נהגנו בדור השני של הלהיט הבורגני
ברגע הראשון לא הבנו על מה עבדו בסקודה במשך 8 השנים בהן יוצר הדור הקודם, רק אחר כך הגיעה התובנה שזה בדיוק מה שהיה נכון לעשות במקרה של הדגם החשוב הזה
ברגע הראשון לא הבנו על מה עבדו בסקודה במשך 8 השנים בהן יוצר הדור הקודם, רק אחר כך הגיעה התובנה שזה בדיוק מה שהיה נכון לעשות במקרה של הדגם החשוב הזה
סקודה קודיאק החדש נמצא מעבר לפינה, ויציע לא רק יותר מרווח ואבזור בטיחות, אלא גם לראשונה הנעת פלאג אין עם טווח חשמלי מרשים. אלא שברשות המסים יהרגו אותו לפני שיספיק להגיע
פחות או יותר מאז שהגיע לפה, סקודה קודיאק היה ה"נחשב" מבין ג'יפוני 7 המושבים. אבל את התואר צריך לתחזק, וזו בדיוק העבודה של מתיחת הפנים שלו
סקודה פרסמה תמונות ופרטים אודות הקודיאק המעודכן. זריקת הרענון של הדגם הוותיק התמקדה בנגיעות קוסמטיות בעיקרן. ההגעה לישראל צפויה ברבעון השלישי של השנה
הקודיאק הוא ג'יפון שבעה מושבים מוערך, מהוגן ובורגני להפליא. גרסת ה-RS שלו מבקשת לקלף את התדמית הזו ולהחזיר לבעליו את ניצוץ השובבות מבלי להתפשר על שימושיות. זה עובד?
לקראת ההצגה המלאה שלו בתערוכת פאריז, סקודה ממשיכה במשחק החשיפה ההדרגתי של גרסת הביצועים לקודיאק. מה כבר אפשר לומר? שיהיה לו מנוע דיזל ו-237 סוסים
באלסקה קודיאק הוא דוב שזולל עשרות סלמונים ביום, בישראל הוא כביש-שטח גדול שמאיים לזלול את המתחרים שלו בעזרת גודל, שבעה מושבים ואבזור בטיחותי. יצאנו לנסיעה באחת המכונית המסקרנות בשוק המקומי