מבחן דרך: אינדיאן סקאוט בובר Twenty
גרסת ה- Twenty של אינדיאן סקאוט דורשת מכם להשאיר בבית את רוב השיקולים הפרקטיים וההגיוניים ברכישת אופנוע, לצאת לסיבוב, ולאסוף אותם כשתחזרו
גרסת ה- Twenty של אינדיאן סקאוט דורשת מכם להשאיר בבית את רוב השיקולים הפרקטיים וההגיוניים ברכישת אופנוע, לצאת לסיבוב, ולאסוף אותם כשתחזרו
אינדיאן צ'יף בגרסת הוינטאג' הוא מתקפה מרוכזת על בלוטות הנוסטלגיה, גם אם לא ידעתם שכאלו קיימות אצלכן. אז קל מאוד לפטור אותו כערימת קיטש אמריקנית, אבל מסתבר שיש לו מה להציע גם מתחת להופעה גדושת המרכיבים שלו
אינדיאן מציגה את קו הדגמים המלא שלה בישראל מהסקאוט סיקסטי ועד הרואדמאסטר הענקי. במקביל חונכת ד.ל.ב את האולם המרכזי במעוין שורק
איך אופנוע שכמעט אף אחד לא מכיר, שלא באמת שווק בישראל מעולם מצליח לייצר סביבו כל כך הרבה עניין בכל מקום? למה בדיוק פה נמצא האתגר הכי גדול של אופנועי אינדיאן בישראל. על פריג'דר, רוק קלאסי וגרירת סירות במבחן הראשון שלנו לאינדיאן סקאוט
עם מראה ייחודי, נפח מנוע במדרגת הביניים, קלות שימוש ובעיקר מחיר נגיש מאוד, הונדה REBEL 500 הוא כרטיס כניסה ידידותי למשתמש לקטגוריית הקרוזרים/קאסטומים
משפחת אופנועי ה-500 של הונדה בישראל מתרחבת עם דגם נוסף ה-REBEL בעיצוב קאסטום שמשלב רטרו עם מודרניות. המחיר - 46 אלף שקלים
ליפאן 400 קאסטום הגיע לישראל, אז יצאנו עמו לרכיבת התרשמות קצרה שגילתה שיפור מרשים באיכות