לא רק פעם בשנה: קבוצת ZAP מציעה Black Friday כל Friday
המרקט פלייס של קבוצת zap מציג את "Happy Friday", מהלך אסטרטגי במסגרתו תתקיים בכל סופשבוע, מכירה מיוחדת עם מבצעים והנחות למוצרים מבוקשים מתחלפים
המרקט פלייס של קבוצת zap מציג את "Happy Friday", מהלך אסטרטגי במסגרתו תתקיים בכל סופשבוע, מכירה מיוחדת עם מבצעים והנחות למוצרים מבוקשים מתחלפים
בזמן שבמשרד התחבורה עסוקים ברפורמות מחירים, חברות פרטיות בתחום התחבורה החכמה לוקחות שליטה על ההגה וחוברות יחד ליצירת המרקטפלייס התחבורתי הגדול בישראל, במטרה לשפר משמעותית את חוויית הלקוח ולהפחית את השימוש ברכבים פרטיים
מחצית מהעסקים בישראל שינו את תנאי המימון וצריכת האשראי נוכח עליות הריבית. כך עולה מסקר שערכה dun&bradstreet לקראת השקת מרקט פלייס ייחודי של קפטן קרדיט, בו יוצעו לעסקים הלוואות, קווי אשראי וערבויות ללא פיקדון, ממגוון ספקי אשראי
רבות נכתב בשנה האחרונה על אובדן עבודה, משרות ושירותים מצד עובדים טכנולוגיים ופרילנסרים בתחומי השיווק, תוכן, דיגיטל, מדיה, קריאייטיב ואנליזה, אבל הדור הבא של מנועי ה-AI מאיים לנגוס בעוגה של החברות הגדולות והתאגידים. אז מה יישאר אחרי הבליץ הגנרטיבי?
מטא שמה סוף למודעות רכב ונדל"ן עסקיות בפייסבוק מרקטפלייס, אבל התכניות החדשות שלה למפרסמים אלה מנותקות מהמציאות המקומית
הרשת החברתית השיקה בישראל את השירות המתחרה באתרי הקניות יד שנייה. הפלטפורמה מאפשרת לכל גולש (מגיל 18 ומעלה) לקנות ולמכור מגולשים אחרים והיא תגיע לכל המשתמשים בארץ בשבועות הקרובים