מנכ"ל איגוד הכדורסל לקבוצות ליגת העל: "עוברים לליגה תחת האיגוד"
יעקב בן שושן שלח מכתב לראשי קבוצות הליגה הראשונה ובה הודיע כי הם מחויבים למעבר: "האגודות הפועלות תחת האיגוד כפופות לתקנוני האיגוד". בשני: ישיבת הנהלה שתדון במצב ותכריע בנוגע לעולות והיורדות מהלאומית
