בן ארי תוקפת את סילמן: "שתעשה חשבון נפש, תכף נלך לבחירות והיא תלך הביתה"
חברת הכנסת מירב בן ארי, השיבה למתקפה של השרה עידית סילמן: "לא השתלחתי ולא צווחתי". בריאיון ל-103FM הוסיפה: "שתעשה חשבון נפש". על הממשלה אמרה: "זו כנסת שמולחמת לכיסא בצורה מטורפת"
