שיניים לבנות: אלונה טל תוביל קמפיין לפטנט ישראלי, בהשקעה של 2 מיליון שקלים
חברה ישראלית, בעלת המותג העולמי silk'n, יוצאת בקמפיין השקה למברשת שיניים הרשומה כפטנט בתחום היגיינת הפה. הסלוגים שיוביל את הקמפיין: "הרבה מעבר לצחצוח"
חברה ישראלית, בעלת המותג העולמי silk'n, יוצאת בקמפיין השקה למברשת שיניים הרשומה כפטנט בתחום היגיינת הפה. הסלוגים שיוביל את הקמפיין: "הרבה מעבר לצחצוח"
על פי הודעת הממונה על התקינה במשרד יעקב וכטל מברשת שיער חשמלית Fast hair straightener דגם HQT-906 הנמכרת באינטרנט לא עומדת בתקן הישראלי ועלולה לגרום להתחשמלות
סקר חדש חושף: מעל 40% מההורים מתייאשים ומוותרים לילדיהם כשזה מגיע לצחצוח השיניים. התוצאה? מחצית מילדי ישראל מגיעים לגיל 8 עם חורים בשיניים. כיצד אפשר לצאת מהסטטיסטיקה? האם מברשת שיניים חשמלית לילדים היא הפיתרון?