מבשלים להיט: קמפיין חדש ל-XL בכיכובם של די ג'יי וכוכבי TikTok
חברת משקאות האנרגיה XL חברה לכוכבים תורנים שהפכו השבוע לראשונה לפרזנטורים. המוזיקאים איתי גלו, רון ביטון וכוכבי ה-TikTok ניר ואופק עולים עם קמפיין חדש ומצחיק שכניראה לא ייצא לכם מראש. במסגרת הקמפיין יוכלו הגולשים לקחת חלק ולהופיע בפרסומת בטלוויזיה
