הפעילות הקווית לא עוזרת לחברות הסלולר להתרומם
הכניסה של סלקום ופרטנר לתחומי הסיבים והטלוויזיה מעלה את הכנסותיהן, אך עדיין לא מייצרת להן רווחים משמעותיים
הכניסה של סלקום ופרטנר לתחומי הסיבים והטלוויזיה מעלה את הכנסותיהן, אך עדיין לא מייצרת להן רווחים משמעותיים
עד לפני כמה שנים חברות הסלולר ניסו לגרום לנו לרכוש סמארטפונים בתשלומים רבים. במידה ואתם ממשיכים לעשות זאת, ייתכן ואתם מפסידים המון כסף. בבדיקה ניתן לראות פערים של יותר מ-50 אחוזים ברגע שפורסים את הסמארטפון לתשלומים, אבל איפה כן תוכלו לפרוס מבלי להפסיד?
ניתוח תלונות מפעילי חברות סלולריות שביצעה הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן מעלה כי 2 החברות מובילות במדד היחס בין אחוז התלונות לנתח השוק של החברה. עד כה השיתה הרשות כוונות חיוב ועיצומים בסך של למעלה מ-12 מיליון שקל בתחום התקשורת
התחרות בסלולר ממשיכה לעשות שמות בתוצאות החברות הוותיקות, שרשמו ירידה של כמעט 50% ברווחיהן. מה עשתה רפורמת כחלון לתוצאות חברות הסלולר
הפטור תקף ללקוחות חברות הסלולר שהצטרפו לאחר נובמבר 2011. לקוחות שהתקשרו עם החברות קודם למועד זה ישלמו תשלום סמלי
בעקבות הצלחת חרם הצרכנים על תנובה, מי הגוף הבא שצריך להחרים כדי לגרום לו להוריד מחירים? חברות הסלולר, הטלפון או הדלק? הצביעו לתשובה שלכם
סלקום מיישרת קו וחותמת על חוזה MVNO: הום סנטר אמורה להשיק פעילות סלולר תחת המותג hMobile בפברואר 2012 ולהציע שיחות בפחות מ-30 אגורות לדקה. "ללא הנחה משמעותית אין טעם בכל המהלך"
משרד התקשורת מסיים בימים אלה את העבודה על תזכיר חוק "עיצומים כספיים" - לפיו יתאפשרו דרכים חדשות לקנוס את חברות התקשורת בעת הפרה של תנאי הרישיון בסכומים של 25-800 אלף שקלים
התקנות מחייבות את חברות הסלולר להעניק ללקוחות החזרים גם על מכשירים שלא נקנו דרכן. עקב שורה של תלונות על הפרת התקנה שוקלים במשרד חילוט ערבויות החברות
בהתאם לתחזיות, ועדת המרכז נטלה את הזכות להקמת חברה סלולרית מסלקט. גולן טלקום בתגובה: "מבטיחים מוצרים מתקדמים, שירות איכותי ומעל להכל - ירידה דרמטית במחיר"
ועדת הכלכלה של הכנסת ביטלה את קנסות היציאה האוטומטיים - עם זאת, צרכן שיפסיק את ההתקשרות ישלם סכום שווה ערך ל- 8% מהתשלום החודשי כפול מספר החודשים שנותרו לסיום החוזה
"אנחנו רוצים לקבל מהחברות מענה מהיר, תוך ימים, של הצעדים שבכוונתן לנקוט כדי לשפר את השירות", הכריז יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ כרמל שאמה הכהן, ואיים לקדם חקיקה בנושא
ברבעון הראשון של 2011 חלה עלייה של 37% במספר התלונות הכתובות שהוגשו נגד חברות הסלולר. בדיון מיוחד שנערך בכנסת הוצע, בין היתר, לחקק חוק המעניק סמכויות אכיפה למועצה לצרכנות
חיובים חריגים, זמני המתנה ארוכים למוקדי שירות ושירותי תוכן גזלנים הם חלק מהטענות שהופנו לחברות הסלולר בכינוס וועדת פניות הציבור של הכנסת
הבוקר נכנסת לתוקפה ההפחתה בקנסות היציאה בסלולר. אלו שיבקשו לצאת משירות חברת הסלולר שלהם יידרשו לשלם קנס מקסימלי של 8% במקרה הרע, ובמקרה הטוב - לא לשלם כלל
למועצה לצרכנות נמאס מהטריקים של חברות הסלולר, ואנשיה קוראים לחרם צרכנים: "בבית ובמשרד לא מתקשרים מהנייד". לפי המועצה, 3 דקות ביום בקו הנייח יובילו לנזק של מיליארד ש' לחברות
המאבק בחברות הסלולר נמשך: במשרד התקשורת עובדים בימים אלה על מכרז להכנסת מפעיל שיגביר את התחרות בשוק. המתמודדים הצפויים: מירס, 012 סמייל ואקספון של חזי בצלאל
מההטבות החינמיות שהופכות לשירות בתשלום ועד לחיובים שלא ידעתם שגובים מכם - חברות הסלולר מסתדרות מצוין גם בלי דמי הקישוריות המנופחים. אלו הטריקים מהם צריך להיזהר
בעקבות הרפורמה, מהיום נשלם לספק השיחות לחו"ל בלבד ולא למפעיל הסלולרי. חישוב מגלה כי מדובר בחיסכון של כ-35% לצרכנים
משרד התקשורת מפרסם שימוע לחברות התקשורת בנוגע לדמי היציאה ללקוחות פרטיים. "התקבלו תלונות רבות", מסביר המשרד
משרד התקשורת מורה לחברות הסלולר לבטל "16 כשלים צרכניים קשים, למען הגברת השקיפות וההוגנות"
בתביעה ייצוגית שהוגש נגד פרטנר נטען כי החברה גובה תשלום עבור כל מספר מיוחד בניגוד לרישיון. בית המשפט דחה את התביעה וקבע כי חברות הסלולר רשאיות לדרוש כסף עבור מספרים אלה
משרד התקשורת אוסר על חברות הסלולר לחייב את המנויים הרוצים שירותי דור 3 גם בחבילת גלישה לפורטל התוכן