המשבר בענף שמן הזית: ויסוצקי סוגרת את המפעל
ויסוצקי החליטה לסגור את מפעל זיתא לייצור שמן זית ולעבור להתבסס על יבוא בלבד; המפעל נמצא בגליל ומעסיק כיום עשרה עובדים
ויסוצקי החליטה לסגור את מפעל זיתא לייצור שמן זית ולעבור להתבסס על יבוא בלבד; המפעל נמצא בגליל ומעסיק כיום עשרה עובדים
הולנד, יפן, גרמניה והרבה מאוד ישראל: טועמי חדש על המדף טיילו
מאז ה-7 באוקטובר, מוצרים רבים על מדפי הסופר שינו את עורם במטרה להתאים את עצמם לרוח התקופה במה שמכונה "שיווק בזמן אמת". אז מה השתנה ולמה זה בכלל משנה?
לפחות 13 יבואניות ויצרניות במשק יקפיצו מחר את מחירי שורה של מוצרי בסיס. יבואני ויצרני הענק מנצלים בלי בושה את שעתנו הקשה כדי לגרוף עוד רווחים
היבואנית הגדולה מצטרפת לגל העלאות המחירים במשק ותקפיץ מחירי שורה של מוצרים; גם ד"ר פישר תעלה מחירים
אחרי שהודיעה אתמול על עליות מחיר במוצרי התה, כעת נודע כי ויסוצקי מעלה גם מחירי זיתים ורטבים; גורם בשוק: "תופסים טרמפ, הם כבר היום עם רווח של 200%"
ויסוצקי מצטרפת לשורה של חברות שהודיעו על עליות מחירים בשוק המזון; דו"ח מבקר המדינה שפורסם לאחרונה מצא כי המזון בישראל יקר ב-51% ביחס למדינות האיחוד האירופי
הונג קונג, סיאול, טאיפיי. המזרח הרחוק התקרב, וישראל גומעת
איחור לא אלגנטי אך נסלח, ומשקאות שיודעים מה הטמפרטורה בחוץ: טועמי חדש על המדף מצטננים
T LAB, חנות הקונספט של ויסוצקי, המתגאה בחיבור בין תשוקה לתה ומומחיות של 170 שנים, משיקה קולקציה ייחודית של מתנות מעוצבות לחג עם התה והחליטות ממטעים משובחים ברחבי העולם, לצד כלי הגשה ייעודיים להשלמת חווית התה
לאחר בדיקה שהחלה לפני כשנה וחצי ובתום שימוע שנערך לחברה בחודשים האחרונים, הכריזה הממונה על התחרות על חברת תה ויסוצקי כבעלת מונופולין בשוק התה הירוק ובשוק חליטות הצמחים. המשמעות: לא תוכל להתערב בסידור המדפים, בקביעת המחיר הסופי ללקוח ועוד
מה כבר ביקשנו ממשקה הקיץ האידיאלי? שיהיה קר, שידרוש מינימום מאמץ בהכנה ויעניק מקסימום טעם בלגימה, אה, כן רצוי גם בלי יותר מדי סוכר. שוק המשקאות בישראל התעורר מתרדמת החורף היישר אל קיץ שנראה רותח ותחרותי במיוחד
ישראל בעלייה: משנה לשנה אנחנו צורכים יותר תה, שעובר מהפכה תדמיתית ממשקה בעל תדמית מבוגרת לחלק מהטרנד הבריאותי. המיצוב אולי השתפר, אבל המחיר נשאר רותח: באיזו רשת נשלם הכי מעט - ולמה בהשוואה לאירופה, התה בישראל יקר כל כך?
ויסוצקי "מעשירה את חווית התה" כהגדרתה ומשיקה טעמים חדשים בסדרת חווית הצ'אי - צ'אי וניל הל וצ'אי מוקה. ולראשונה תשתף החברה פעולה עם Night Cookie במארזים משותפים של צ'אי ועוגיות
עם בוא החורף, עולה הביקוש לתה. המשקה מחמם את הגוף מבפנים והספל הופך לתנור קטן שמפשיר אצבעות קפואות. עם התשוקה לכוס תה, יצאנו לבדוק את פערי המחירים (העצומים) בין רשתות השיווק בישראל לאריזה של 50 תיונים מסוג ארל-גריי
נחיתה רכה במיוחד, יציאה קרה במיוחד ומסיבה לוהטת במיוחד: טועמי "חדש על המדף" חגגו
שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין ויסוצקי ותנובה, במסגרתו החברות ישיקו סדרת משקאות תה קר עם חלב טרי, צ'אי (תה שחור עם תבלינים), בכוסות אישיות. השקת סדרת הצ'אי בכוסות מתחברת למגמות עולמיות של פרסונליזציה ופתרונות נוחות, On the go
העוגיות המלוחות הפופולריות משווקות בלעדית על ידי החברה המזוהה עם עולם התה. ממש כמו במקרה שטראוס ומוצרי שימרית, עליו דיווחנו השבוע, גם במקרה של ויסצקי ועבאדי, מי שעומד מאחורי המחיר החדש היא החברה הגדולה, בתקווה שהיצרן הקטן יספוג את האש
מתחשק לכם להתחמם עם כוס תה לקראת סוף השבוע הקר בשנה? הנה משהו שיחמם אתכם עוד לפני השלוק הראשון: עלות שקיק של תה ויסוצקי לצרכן הישראלי היא פי 8 ממה שישלם על אותו תיון בדיוק הצרכן האירופי. איך זה יכול להיות - ואיך זה שחברה אחת שולטת ב-70% מהשוק?
ביום רביעי השבוע יצוין 'יום התה הבינלאומי', סיבה טובה לעבור בין שקיקי תה, חליטות בתפזורת וכמה משקאות רותחים שמבטיחים (חלקם אפילו מקיים) להילחם בהשפעות הזמן. מה כל כך מיוחד בתה? עד שהמים ירתחו, הנה כמה עובדות על תה
בשנים האחרונות עם התפתחות עולם ה-'WELL BEING' והחיפוש הגובר של הצרכן אחר אלטרנטיבות למשקאות חדשים, מהווים התה הירוק והחליטות האמיתיות את אחד ממנועי הצמיחה בעולם המשקאות, לפיכך, ויסוצקי מחדשת עם טעם חדש בסדרת החליטות הקרות שלה - פירות יער
יש כאן ניצוצות מבית התה של פעם, וזיקוקים מהמשקאות של היום, וביחד הכול מתחבר לפצצת-סטורי פוטוגנית (וטעימה) במיוחד
קבוצת תה ויסוצקי החלה לשווק קפסולות תואמות נספרסו לפני כשנה. לוואלה! עסקים נודע שהשימוש בקפסולות גרם נזקים למכונות נספרסו ולריבוי תלונות במוקד שירות הלקוחות של החברה. בויסוצקי מסבירים: "הצרכנים אינם נשמעים להוראות ההפעלה"
מאה שנה לאחר שהומצאו השקיקים יש דרך חדשה לשתות את המשקה האהוב, ולקבל כוס תה עם מיצוי טעמים מושלם באופן נוח ומהיר. איך? התשובה קשורה דווקא למכונת הקפה שלכם
האם פיצה דקיקה עם 100% גבינה מביאה בשורה חדשה תחת השמש, התה שיפתח לכם את הצ'אקרות וכמה צריך להתאמץ כדי שהשילוב של בייגלה ושוקולד לא יעבוד?
גולשים טוענים כי בקמפיין האינטרנט של חברת ויסוצקי, הילדים המוצגים הם אשכנזים בלבד. "ייצוג גזעני", כתב הפעיל החברתי שלומי חתוכה. ויסוצקי בתגובה: "בקמפיין לקחו חלק ילדים מקשת העדות והמגזרים בישראל"
ג'ילט מחזיקה ביותר מ-90% ממכירות מכשירי הגילוח; ויסוצקי - 80%; קנור - 77% שליטה; מטרנה - 74%; וזה לא הכול. כל עוד הן לא מוכרזות כמונופולים, אתם הצרכנים לא יכולים להגיש נגדן תביעות
לקראת החורף שאמור לבוא, התחלנו לרחרח אחרי התה, להבין מאין בא ולטעום את הטופ של קולקציית העלים הקרובה
דוגמניות בכובעי רשת ושמלות נשף שחורות, השתתפו במסיבת התה של ויסוצקי לרגל השקת סדרת תה חדשה. בתפקיד הליידי האנגליה - אפרת גוש
החברה לא הצליחה להפיץ את המותג באמצעות חברות המשקאות הקלים, ולכן החליטה לצאת משוק התה הקר
התה של ויסוצקי הובא מסין על דבשות גמלים, מאפיית אנג'ל נוסדה על רקע רומנטי ורשת סטימצקי מכרה ספרים בארצות ערב. פיסת היסטוריה