"אבדיה צריך להיכנס למשרד של ה-GM ולשאול אותו, 'מה לעזאזל?!'"
הפורוורד הישראלי שוב לא ראה פרקט ברבע האחרון במה שכבר מסתמן כמגמה, כתב ESPN רומז שזה עשוי להיות קשור לעתידו בוושינגטון, ובארצות הברית דורשים תשובות: "פול לא הופיע, דני טוב יותר, למה הוא לא משחק? מסוג הדברים שמחרפנים בקבוצה הזאת"
