ראלי דרך המשי: דרמה באמצע המירוץ
בנקודת החצי מוכיח ראלי דרך המשי שהוא הפך להיות המרוץ המדברי הקשוח ביותר; פטרהאנסל מתרסק, משאיות קמאז מוכרעות על ידי 'רנו' הולנדית, הסינים מאבדים את הקצב, זה ממש לא פיקניק!
בנקודת החצי מוכיח ראלי דרך המשי שהוא הפך להיות המרוץ המדברי הקשוח ביותר; פטרהאנסל מתרסק, משאיות קמאז מוכרעות על ידי 'רנו' הולנדית, הסינים מאבדים את הקצב, זה ממש לא פיקניק!
יכולנו לחשוב שהניצחון היה מונח בכיס, אבל ראלי אתונה הציב אתגר גדול בפני רז היימן והלל סגל. הם נהגו כל הלילה, חמקו מתקלות וברבורים, השאירו את כל יריביהם מאחור ועלו על הפודיום. מה עוד נותר להם להשיג בזירת הבלקן?
לאחר זכייה במקום השני בשנה שעברה חוזרים רז היימן והלל סגל לאתונה, כדי לכבוש את המקום הראשון; "השנה זה אפשרי', הם מעזים להיות אופטימיים
סוף סוף, יום שקט ומוצלח עובר על משתתפינו בראלי ברסלאו; הצוללת הצהובה של פוינטר חוזרת למקומה הטבעי, בראש השיירה. ווינטר שומר על המקום השני, שחם-קיד במקום רביעי בדירוג היומי
אלת המזל הזעיפה את פניה להימן וסגל. לקראת סיומו של יום מוצלח הם מאבדים את תיבת ההילוכים וככל הנראה, גם את הסיכוי לזכות במקום הראשון. שחם ונמרוד נאבקים בתקלות טכניות, דורון וינטר ממשיך לרחף על פני השבילים בבולגריה
ארבעה צוותים ישראליים, שניים בכלי רכב ושניים על אופנועים יתחרו בראלי הבלקן לאורך 1,800 ק"מ בשמונה ימים של תנאי שטח קשים
ביום השלישי לראלי דקאר הצוות הישראלי מגביר את הקצב, הדופק, עוקף במהירות ומתקדם בדירוג הקבוצות ומגיע עד למקום ה-44
465 צוותים מרחבי העולם וצוות ישראלי אחד יזנקו אל הדקאר ב-1 בינואר 2012. המטרה, סיום במקום 30-50
רז היימן והילל סגל מצוות פוינטר בראיון מיוחד רגע לפני היציאה אל הדקאר. "אם נסיים בין ה-30 הראשונים, זה יהיה הישג"
הימים האחרונים של הראלי חייכו לשני הצוותים הישראלים שסיימו ואף חזרו הביתה עם גביע. עכשיו מכוונים לדקאר
עוד יום ארוך וקשה עבר על מתחרי ראלי דרך המשי, אבל הסיום כבר נראה מעבר לאופק. רק שיתגברו על הכאבים והעייפות
המתחרים סיימו את היום הקשה ביותר של ראלי דרך המשי. שני הצוותים הישראלים שקעו בחול, חילצו עצמם והצליחו להגיע לקו הסיום
למרות הקנס ועונש הזמן, צוות פוינטר מגיע אל המקום ה-11. צוות אבסולוט ששקע ונחלץ שוב ושוב מביאים כבוד
יומיים גדושי הפתעות - טובות ורעות - עברו על הצוותים הישראלים בראלי דרך המשי. צוות אחד נענש, צוות אחד נלחם וצוות אחד פרש
ראלי דרך המשי יצא לדרך עם ספיישל סטייג' באורך 86 ק"מ. התאקלמות מהירה לשלושת הצוותים הישראליים, למרות תנאי מזג האויר הגשומים
השלבים המקדימים את הראלי הסתיימו, אבל רק לאחר כמה דפיקות לב מואצות בקרב המתחרים הישראליים
שלושה צוותים ישראליים ישתתפו בשנה השנייה של הראלי החוצה את רוסיה לאורכה. במירוץ הבכורה, כבשו את המקום הראשון
טקס ממלכתי, שלושה נשיאי מדינות וצמד גביעים לצוות פוינטר אפשר לבקש יותר? מסתבר שכן כדאי שתקראו עד הסוף
יומו האחרון של הראלי מחייך אל הצוות הישראלי. רז הימן והלל סגל, צוות פוינטר, מסיימים במקום התשיעי הכללי
עוד יום קשה עובר על משתתפי הראלי והעייפות המתמשכת נותנת את אותותיה. זה עוד לפני הגשם שהפתיע באמצע המדבר
יום קשה עם דיונות מפתיעות עובר על כולם ובנוסף, ספר הדרך מתגלה כבעייתי. לא עוד סתם יום של חול בעבודה
לאחר הפרישה של צוות טלפארמה, ממשיך צוות פוינטר לתקוף את אדמות הטרשים לבדו. והוא מצליח להתקדם במיקום הכללי
היום הארוך ביותר בראלי גובה קורבנות, גם בקבוצה הישראלית. צוות טלפארמה, ניצן שקל ודובי נוימן, נתקעים ומחולצים על ידי המארגנים
יומו השני של הראלי כלל שני סטייג'ים והתאפיין באבק, אבק ועוד קצת אבק. חברי הקבוצה הישראלית בדקו את העניין מקרוב
יומו הראשון של ראלי דרך המשי מסתיים ללא ארועים מיוחדים. השמחה לאורך ציר הראלי מרקיעה שחקים
ארוע הפתיחה היה מרהיב וצבעוני, במעמד נשיא טטרסטן ושר הספורט. בהמשך, התקיים הפרולוג למכוניות ולמשאיות
'ראלי דרך המשי' החל היום רישמית, עם רישום אדמיניסטרטיבי ושלל בדיקות טכניות. היו הפתעות? היו
הקבוצה הישראלית נחתה בקזאן, רוסיה, חברה לרכבי המירוץ ולמשאית הסיוע והחלה בהכנות האחרונות לקראת הזינוק
רז היימן וניצן שקל יזנקו ב-5 בספטמבר לראלי דרך המשי. 4,500 ק"מ בין מהעיר קאזאן ברוסיה ויסתיים ב-13 בספטמבר בבירת טורקמניסטן